بازدید 17803

جوابیه بیمارستان «پیامبران» به نگاه شما

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۴۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 18 November 2015
دکتر نصرالله سجادی مدیر عامل بیمارستان پیامبران در پاسخ به مطلب « رنج نامه حضور در یک بیمارستان » توضیحاتی را برای تابناک ارسال کرد.

در این توضیحات آمده است:

مدیریت محترم سایت تابناک

با سلام و احترام

بیمار آقای پیرویسی به دلیل مصرف 14 قرص با سابقه OPIOD ADDICTION به بیمارستان پیامبران مراجعه و بلافاصله در بخش اورژانس با تشخیص مسمومیت دارویی بستری و اقدامات درمانی لازم برای ایشان آغاز و سپس بیمار به بخش اعصاب و روان فرستاده و بستری می شود. با توجه به وضعیت بیمار برای ایشان آزمایشات معمول و الکترولیت ها درخواست شد و ECG و ABG درخواست و انجام شد. شستشوی معده و تجویز ایپکاک هم برای بیمار انجام شد. پزشک متخصص روانپزشکی و نیز متخصص مسمومیت ها بیمار را ویزیت و در نهایت بیمار با حال عمومی خوب اقدامات درمانی لازم مرخص شده است. فهرست دریافتی از بیمار بر اساس تعرقه های ابلاغی از سوی وزارت محترم بوده و در پیوست امده است.

در ضمن به استحضار می رساند که برنامه غذایی بیمارستان پیامبران زیر نظر متخصص تغذیه مرکز و با بهترین کیفیت تهیه می شود و رضایت بیماران از کیفیت غذای بیمارستان حدود 94% بوده است.

در ضمن برخلاف ادعای این شخص درجه بیمارستان پیامبران درجه یک مثبت است و بیمارستان در مسیر کسب درجه یک عالی قرار دارد و نامیدن بیمارستان با عنوان درجه دو در واقع مصداق کذب است.

سیستم ثبت شکایات کارآمد هم در بیمارستان پیامبران در حال فعالیت است که به تمام مراجعان بیمارستان در مورد چگونگی ارائه شکایات آموزش داده می شود و جالب است که این بیمار هیچ شکایتی هم ارائه نداده است و از طریق مجاری قانونی هم درخواستی ارائه نداده تا احیانا در مراجع قانونی کذب بودن ادعاهای شان مشخص شود

در نهایت اینکه وقتی رقم پرداختی ایشان که یک میلیون و چهل و چهار هزار بوده است و ایشان آن را یک میلیون و سیصد هزار تومان اعلام کرده اند مشخص می شود که صحت ادعاهای ایشان در چه حدی است.

به هر حال امیدواریم که نظارت بر روند اطلاع رسانی به گونه ای باشد که هر فردی در حالی که مجاری قانونی برای طرح شکایات وجود دارد نتواند با طرح ادعاهای واهی به شهرت و اعتبار مراکز درمانی لطمه بزند و منابع خبری برای درج مطالب ابتدا اندکی در مورد صحت و سقم آن تحقیق کنند و سپس اقدام به انتشار آن کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی