بازدید 3844

قلعه‌نویی: هرچه بین من و نکونام بود تمام شد

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که اطمینان می دهد که دیگر مشکلی بین او و نکونام پیش نیاید هم گفت: ان‎شاءالله همین اتفاق می‌افتد.
کد خبر: ۵۴۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶ 17 November 2015

سرمربی سابق استقلال درحال پیاده روی در مجموعه انقلاب توسط خبرنگاران شکار شد تا درباره موضوع انصراف از ادامه شکایت حقوقی از جواد نکونام کاپیتان سابق تیم‌ملی ایران صحبت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، قلعه‌نویی که پس از جلسه امروز دادگاه برای ورزش به مجموعه انقلاب رفته بود، با وجود آنکه قصد نداشت دراین زمینه حرفی بزند با اصرار خبرنگار سرانجام چند جمله‌ای درباره این آشتی‌کنان صحبت کرد. او که به نظر سرحال می‌رسید همچنین درباره تیم‌ملی هم نقطه نظرات کوتاه خود را مطرح کرد.

قلعه‌نویی: هرچه بین من و نکونام بود تمام شد

قلعه‌نویی حرف‌هایش را با تشکر از افرادی که به دنبال پا درمیانی بین وی و نکونام بودند آغازکرد وگفت: جا دارد از قاضی و شاهرخ بیانی تشکر‌کنم که امروزآمدند و باعث این اتفاق شدند. همچنین من یک بدهی به آقای قاسمپور که درقطر با ایشان هم بازی بودم، داشتم و چون ایشان با من تماس گرفته بودند، این اتفاق افتاد هرچه بود تمام شد و من دیگر دوست ندارم در مورد جزییات آن صحبت کنم.

او در پاسخ به این سوال که اطمینان می دهد که دیگر مشکلی بین او و نکونام پیش نیاید هم گفت: ان‎شاءالله همین اتفاق می‌افتد.

سرمربی سابق استقلال در مورد پیروزی تیم‌ملی برابر گوام هم گفت: ما که بازی را ندیدیم چون در دادگاه بودیم اما به تیم‌ملی بابت این نتیجه تبریک می‌گویم. همین که جوان‌ها میدان می‌بینند، اتفاق خوبی است ان‎شاءالله آنها تجربه کسب کنند تا در مراحل بعدی که بسیار سخت‌تر است بتوانند بازی‌های بهتری به نمایش بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم