بازدید 1824

مغایرت یک مصوبه هیأت وزیران با قانون

هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، در بررسی مصوبات قوه مجریه، 36 مصوبه را تأیید و تنها یک مصوبه را مغایر با قانون اعلام کرد.
کد خبر: ۵۴۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 17 November 2015
هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، در بررسی مصوبات قوه مجریه، 36 مصوبه را تأیید و تنها یک مصوبه را مغایر با قانون اعلام کرد.

به‌گزارش خانه ملت، نشست هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین روز (دوشنبه 18 آبان ماه) برگزار و در این جلسه 37 تصویب‌نامه دولت مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت تعداد 36 مصوبه عدم مغایر و 1 مصوبه به شرح ذیل مغایر قوانین شناخته شد، مغایرت مصوبه ذیل به دولت ابلاغ گردید.

تصویب نامه هیات محترم وزیران به شماره 89604/ت 52333 هـ مورخ 11/7/1394، موضوع: «آیین نامه توسعه و گسترش کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «مطابق ماده (7) قانون محاسبات عمومی- مصوب 1366- «اعتبار عبارت از مبلغی است که برای مصرف یا مصارف معین به منظور نیل به اهداف و اجرای برنامه‌های دولت به تصویب مجلس شورای اسلامی می‌رسد.»، علیهذا عبارت مندرج در صدر تبصره 1 ماده 3 آیین نامه که مقرر می‌دارد: «دستگاه‌های اجرائی مجازند تا میزان یک درصد از سرجمع اعتبارات سرمایه‌ای و هزینه‌ای خود را علاوه بر منابع اعتباری سالانه در فصل فاوا هزینه کنند» از حیث تغییر محل مصرف اعتبارات، مغایر قانون است.»/
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی