بازدید 2876

انتقاد تند کوچک‌زاده به معاون اول رئیس جمهور

نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است حتی اگر در 8 سال دولت قبل، هر روز، 2 میلیون و 500 هزار بشکه نفت صادر کرده باشیم و هر بشکه را به قیمت 100 دلار فروخته باشیم، 730 میلیارد دلار می‌شود؛ نه آنطور که معاون دولت می‌گوید 950 میلیارد دلار.
کد خبر: ۵۴۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 17 November 2015
نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است حتی اگر در 8 سال دولت قبل، هر روز، 2 میلیون و 500 هزار بشکه نفت صادر کرده باشیم و هر بشکه را به قیمت 100 دلار فروخته باشیم، 730 میلیارد دلار می‌شود؛ نه آنطور که معاون دولت می‌گوید 950 میلیارد دلار.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مهدی کوچک زاده در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 26 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: معاون رئیس جمهوری دولت در دیدار با سفرا گفته است که ما نفهمیدیم 950 میلیارد دلار درآمد نفتی در دولت قبل چه شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: 8 سال، معادل 2 هزار و 920 روز است و اگر هر روز و بدون هیچ دردسری، 2 میلیون و 500 هزار بشکه صادر کرده باشیم - که البته همه شاهد اوضاع صادرات نفت در 3 سال آخر بودند- 7 میلیارد و 300 میلیون بشکه می شود و اگر در تمام 8 سال نیز 7 میلیارد و 300 میلیون بشکه و به قیمت بشکه‌ای 100 دلار فروخته باشیم 730 میلیارد دلار می شود.

وی خطاب به جهانگیری ادامه داد: حتی اگر حقوقی به دولتی ها، مجلسی ها و اعضای قوه قضائیه نداده باشند، که داده شده و آقای عبداللهی که سال‌ها رئیس کمیسیون برنامه، ‌بودجه و محاسبات بوده گفته است که 80 درصد بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری یعنی پول حقوق و آب و برق و گاز و ... میشود؛ حتی اگر هیچ پولی به صندوق توسعه واریز نشده باشد که واریز شده و بهره های فراوانی از آن برده شده؛ حتی اگر هیچ راه و پل و مدرسه ای نساخته باشیم، نهایتا 730 میلیارد دلار می ماند؛ انصاف و سواد داشته باشید.

این نماینده مردم در مجلس نهم در ادامه تذکر خود بیان کرد: روز گذشته دولت لایحه ای با دو فوریت فرستاده است که وارد محتوای آن نمی‌شوم ولی عنوان زیبایی با نام «شفاف سازی هزینه های انتخاباتی» برای آن گذاشته اند که تحت این عنوان مطالبی آمده که اتفاقا راه را برای ورود دلالان و دارندگان پول های کثیف به عرصه انتخابات باز می کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود:  آقای وزیر کشور دیروز در تلویزیون می‌فرماید که ما یک طرح دو فوریتی برای شفاف سازی هزینه های انتخاباتی به مجلس داده ایم ولی مجلس امروز و فردا می کند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان تصریح کرد: به شما می گویند که می خواهید از پول کثیف استفاده کنید؛ من از قول نمایندگان به وزیر کشور می گویم که حرف کثیف بیشتر در تبلیغات انتخاباتی اثر دارد و باید به اندازه، معقول و سدید صحبت کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی