بازدید 8632
۱
سوژه

شروط عجیب و مردود آناستازی برای سرمربیگری والیبال ایران

آناستازی غیر از اصرار به هدایت همزمان تیم باشگاهی اش در لهستان، تمایل داشته تیم ملی را پروازی کند! یعنی به جای آمدن او به ایران، تیم ملی به لهستان منتقل شود تا او همزمان تمرینات باشگاه ، تیم ملی ایران را هدایت کند!
کد خبر: ۵۴۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 16 November 2015

طی چند روز اخیر نام آناستازی به عنوان گزینه اول فدراسیون والیبال ایران برای جانشینی کواچ مطرح شده بود اما پس از زمزمه هایی که طی 24ساعت اخیر درباره پروازی بودن این مربی به بیرون درز کرد، ناگهان خبر توافق قطعی با لوزانو منتشر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در پی انتشار خبر انتخاب سرمربی جدید و آرژانتینی برای تیم ملی ، رییس فدراسیون از جزییات شکست مذاکرات با آندره آ آناستازی پرده برداشت که بسیار فراتر از شرط پروازی بودن این مربی بود. در جملات داورزنی مشخص شد که این مربی اروپانشین، تمایل داشته تیم ملی را پروازی کند! یعنی به جای امدن او به ایران، تیم ملی به لهستان منتقل شود تا او همزمان تیم باشگاهی اش را همراه تیم ملی هدایت کند.

شروط عجیب و مردود آناستازی برای سرمربیگری والیبال ایران

داورزنی درباره شرایط دیگر گزینه سرمربیگری تیم ملی، آندره‌آ آناستازی گفت: آناستازی برنامه خود را برای حضور در ایران اعلام کرد که براساس آن نمی‌توانست زودتر از 5 اردیبهشت به ایران بیاید. این یعنی برای آماده سازی تیم در انتخابی المپیک او تنها 10 روز می‌توانست با نفرات کار کند که این اصلا قابل قبول نبود. از آن گذشته آناستازی هنوز نتوانسته باشگاه لهستانی خود را برای فسخ قرارداد متقاعد کند و باید هدایت این تیم را نیز همزمان با تیم ایران عهده دار باشد که این موضوع باعث می‌شود که تمرکز سرمربی روی دوتیم باشد. از طرف دیگر، او خواسته که تیم ملی به لهستان سفر کند تا او بتواند هر دو تیم (تیم ملی ایران و تیم باشگاهی گدانسک لهستان) را با هم تمرین دهد ولی این موضوع برای ما نگران کننده است چون مربی نمی‌تواند تمرکز لازم را برای ایران که با هدف المپیکی شدن آماده می‌شود، داشته باشد. همچنین علاوه بر زمان حضور وی در ایران، خواسته های ثانویه غیرمعقول او از قبیل حضور چندین نفر کادرفنی خارجی از قبیل آنالیزور، فیزیوتراپ، تمرین دهنده، بدنساز و دستیار برخلاف صحبت‌های اولیه، برای ما غیرقابل قبول بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
فکر کرده با یک مشت عقب مونده داره کار میکنه....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار