بازدید 17180
۹

رکوردشکنی کُشتی درآمریکا با۴۲هزارتماشاگر

این مسابقه رکورد حضور بیشترین تعداد تماشاگر در مسابقات دانشجویی آمریکا را با 42287 نفر تماشاگر را شکست. پیش از این و در دسامبر سال 2013 در جریان دیدار تیم‌های ایالات پیتز برگ و پن، 15996 تماشاگر حضور پیدا کرده بودند.
کد خبر: ۵۴۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 15 November 2015

رکورد تعداد بیشترین تماشاگران کشتی درجهان، در فینال مسابقات کشتی دانشگاه‌های آمریکا شکسته شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در فینال مسابقات کشتی میان دانشگاه‌های آمریکایی یک رکورد اعجاب‌آور خلق شد و بیش از 42 هزار نفر از نزدیک شاهد تقابل تیم‌های آیووا (هاوک آیز) و اوکلاهما بودند. این پیکار که در زمین فوتبال آمریکایی ورزشگاه «کینیک» برگزار شد در نهایت با نتیجه 18 بر16 به سود نماینده آیووا به پایان رسید، اما برگزار کردن مسابقه در زمین فوتبال باعث شد تا یک اتفاق خوشایند و یک رکورد تاریخی برای کشتی رخ دهد.

رکوردشکنی کُشتی درآمریکا با۴۲هزارتماشاگر

این مسابقه رکورد حضور بیشترین تعداد تماشاگر در مسابقات دانشجویی آمریکا موسوم به NCAA را با 42287 نفر تماشاگر را شکست. پیش از این و در دسامبر سال 2013 در جریان دیدار تیم‌های ایالات پیتز برگ و پن، 15996 تماشاگر حضور پیدا کرده بودند.

طرفداران در روزی گرم برای تماشای بزرگترین کشتی تاریخ کالج‌ها دعوت شدند که برای اولین بار در خارج از سالن برگزار می‌شد. مسئولان برگزار کننده تصمیم گرفته‌اند از این پس چنین مسابقاتی را با این شیوه برگزار کنند، البته مسابقات مهم و پایانی را؛ چرا که فضای دیگری به غیراز زمین فوتبال برای جا دادن این همه تماشاگر وجود ندارد. بیش از21 هزار بلیت، بیش از آنچه تصور می‌شد، در این رقابت فروخته شد و از ساعتی به بعد کنترلی روی جمعیت و فروش بلیت وجود نداشت و مردم خودشان مسئول برگزاری نظم مسابقات شدند.

جان اسمیت، مربی سرشناس تیم اوکلاهما هم می‌گوید: از اینکه در چنین رویدادی مشارکت داشته‌ام خوشحالم. این نوع برگزاری بسیار عالی‌تر از شیوه اصلی و معمول آن در سالن است چرا که هیچ یک از اعضای خانواده کشتی از حضور و استقبال پرشور مردم ناراحت نیستند. در بسیاری از اوقات من برمی‌گشتم و به پشت سرم نگاه می‌کردم به طوری‌که آنقدر سر و صدا بود که هدایت و راهنمایی کشتی‌گیران سخت شده بود. هیچ اعتراضی به رعایت نشدن برخی استانداردها ندارم، چون مردم دوست دارند اینطور کشتی را تماشا کنند و صرف نظر از شکست از این اتفاق خوشحال هستم.

تام برندز، سرمربی آیووا که تیمش این مسابقه را برده می‌گوید: بزرگترین پیام این مسابقه «کشتی» بود.

رکوردشکنی کُشتی درآمریکا با۴۲هزارتماشاگر

رکوردشکنی کُشتی درآمریکا با۴۲هزارتماشاگر

رکوردشکنی کُشتی درآمریکا با۴۲هزارتماشاگر

رکوردشکنی کُشتی درآمریکا با۴۲هزارتماشاگر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
دقیقا مثل ایران
دمشون گرم . کارشون درسته .
دمشون گرم
ما باید بندی را در برجام می گنجاندیم که ما به ازای جمع آوری سانتریفیوژها و تعطیلی20% آمریکا شیوه های درامد زایی از ورزشها شکار توریست و...... را به ما آموزش دهد
شهرت بازی امریکایی گل کرده وگرنه چیزی برای دیدن پیدا نیست که ...
بندازید ورزشگاه آزادی صد هزار تا رو پر کنیم...
خوب تو ایران هم یک مسابقه مهم رو بندازن تو آزادی شرط میبندم 100 هزار تا میان .
از اون فاصله چی را می توانند ببینند
اعلام دقيق تعداد جالب است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی