بازدید 7488

پیام تسلیت لاریجانی به سید حسن نصرالله

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیام های جداگانه ای خطاب به نبیه بری همتای لبنانی خود و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ، شهادت جمعی از مردم بی دفاع منطقه ضاحیه بیروت را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۴۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷ 13 November 2015
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیام های جداگانه ای خطاب به نبیه بری همتای لبنانی خود و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ، شهادت جمعی از مردم بی دفاع منطقه ضاحیه بیروت را تسلیت گفت.

به گزارش خانه ملت ، دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیام های جداگانه ای خطاب به نبیه بری رئیس مجلس ملی لبنان و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان ، شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم مظلوم منطقه ضاحیه جنوبی بیروت در حمله تروریستی را محکوم و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

متن پیام ها به شرح زیر است:

جناب آقای سید حسن نصرالله

دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان

السلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

فاجعه غم بار منطقه ضاحیه جنوبی در بیروت طی حمله تروریستی که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم بی دفاع این منطقه شد موجب تاسف و تاثر گردید. این جنایت نفرت‌انگیز، بار دیگر لزوم اتحاد و انسجام برای مبارزه با افراطی گری و تروریسم را نشان داد.

بی تردید خون این شهدای عزیز به تقویت اراده مردم شجاع لبنان و ملت های مسلمان در راه مبارزه تا ریشه کنی معضل تروریسم و مبارزه با تکفیری گری منجر خواهد شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار ، این حادثه را به جنابعالی و ملت مبارز لبنان تسلیت گفته و شفای عاجل مجروحان و علو درجات آن شهدای عزیز و همچنین صبر وشکیبایی بازماندگان را از خداوند متعال خواستارم.

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به همتای لبنانی اش نیز آمده است:

جناب آقای نبیه بری

رییس مجلس ملی لبنان

سلام علیکم

با تأسف فراوان از خبر انفجار تروریستی منطقه ضاحیه جنوبی در بیروت که باعث شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر از مردم مظلوم لبنان گردید مطلع شدم.

اینجانب ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی خود با جناب عالی،‌ دولت و ملت کشور دوست و برادر لبنان برای جانباختگان این حادثه ناگوار رحمت و مغفرت و برای خانواده‌های مصیبت‌ زده صبر و اجر از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار