بازدید 4333
۱
گفت و گو

جهانبازی:می‌توانستم کارت قرمز را پس بگیرم/ درانزلی نظر20میلیاردی کمک داور را تغییردادم

درآن صحنه ندیدم که توپ به کدام قسمت از بدن دروازه‌بان پرسپولیس خورد اما کمک داور پرچم زد و به من اشاره کرد که توپ به دست ایمان صادقی خورده است و چون از یک گل مسلم با خطا جلوگیری کرده بود، مجبور بودم به او کارت قرمز نشان بدهم.
کد خبر: ۵۴۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 06 November 2015

یدالله جهانبازی از اشتباهی که در بازی جام حذفی مرتکب شده، بیش از هر شخص دیگری ناراحت است. او حیثیت داوری اش را در خطر می بیند و از اینکه به حرف کمک داورش گوش کرده، این شب ها و روزها به خودش می پیچد و می گوید: اگر میرزابیگی به من می‌گفت یک درصد در خطای دروازه‌بان پرسپولیس مردد است، کارت قرمز را بازمی گرداندم.

 جهانبازی درباره قضاوت خود در بازی پرسپولیس و ذوب آهن و اخراج ایمان صادقی گفت: من درآن صحنه ندیدم که توپ به کدام قسمت از بدن دروازه‌بان پرسپولیس خورد اما کمک داور پرچم زد و به من اشاره کرد که توپ به دست ایمان صادقی خورده است و چون از یک گل مسلم با خطا جلوگیری کرده بود، مجبور بودم به او کارت قرمز نشان بدهم.

جهانبازی:می‌توانستم کارت قرمز را پس بگیرم/ درانزلی نظر20میلیاردی کمک داور را تغییردادم

پس از آن هم به سراغ کمک داور رفتم و به او گفتم مطمئنی که توپ به دست دروازه‌بان خورده که او با قاطعیت این مسئله را تائید کرد و سه بار این مسئله را از او پرسیدم. اگر علی میرزابیگی فقط یک درصد به من می‌گفت که شک دارد من کارت قرمز را بازمی گرداندم و با یک «دراپ بال» بازی را ادامه می‌دادم، اما میرزابیگی تاکید کرد که دروازه‌بان پرسپولیس مرتکب خطای هند شده است. خوردبین، جلال مرادی و چند نفر دیگر در آنجا بودند و می‌توانند شهادت بدهند.

جهانبازی درباره اینکه می‌توانست تصمیمش را درباره اخراج دروازه بان پرسپولیس بازگرداند، گفت: بله، چون هنوز بازی شروع نشده بود ، طبق قانون می‌توانستم این کار را بکنم؛ بارها من پرچم و تصمیم کمک داور را بازگردانده ام . معروف ترین صحنه همان بازی بین ملوان و ابومسلم بود که داود رفعتی کمک داور اعلام پنالتی کرد و من این پنالتی را رد کردم و تصمیم را برگرداندم در آن مسابقه صحبت از 18 تا 20 میلیارد تومان پول بابت سقوط یک تیم به لیگ دسته اول مطرح بود و تیمی که سقوط می‌کرد از نظر مالی چنین مبلغی را ضرر می کرد اما من تصمیم کمک داورم را برگرداندم در تبریز هم در گذشته تصمیم کمک داورم را برگردانده بودم.

داور مسابقه در مورد محرومیت 4 جلسه خودش و میرزابیگی گفت: بحث محرومیت اکنون مهم نیست من دوست دارم که حقیقت مشخص شود و همه بدانند که من چنین تصمیمی نگرفته‌ام. اگر چه من کارت قرمز را به دروازه‌بان پرسپولیس نشان دادم اما این تصمیم کمک داورم بود. به هر حال تیم پرسپولیس از قضاوت این مسابقه ضرر کرده است و من هرچند در این تصمیم نقشی نداشته ام اما شرایط پرسپولیس و هوادارانش را درک می‌کنم و از آنها عذرخواهی می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
این چه وضعیه !!!!! سر پرسپولیس را میبرند بعد میگویند اشتباه کردیم. واقعا برای کمیته داوران متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست