بازدید 8126
گزارش

اسطوره آلمانی؛ ظهر دیدار با علی دایی،شب تعریف از علی کریمی

برایتنر در بیشتر دقایقی که از بازیکنان ایرانی حرف می زد درباره علی کریمی و تکنیکش در میانه میدان بایرن گفت و اینکه حیف شد نتوانست فشار مونیخ را تحمل کند.
کد خبر: ۵۴۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۲ 03 November 2015
یکی از اسطوره های خوش نام و شهیر فوتبال آلمان در برنامه امشب 90 شرکت کرد و با عادل فردوسی پور به گفت و گو پرداخت. 
به گزارش تابناک ورزشی، پل برایتنر که همراه یک هیات تجاری از ایالت متمول و لوکس باواریای آلمان به ایران آمده است، ظهر دوشنبه با علی دایی دیدار و گفت و گو کرد. این چهره سرشناس سابق بایرن مونیخ شناخت دقیقی از علی دایی، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا داشت و خصوصیات کامل بازی آنها را برشمرد. بطور مثال این مدیر فوتبالی مهدوی کیا را بازیکنی قابل اعتماد با توانایی بازی در چندین پست مختلف برشمرد. مباحث عمیقی که این فوتبالی متفکر و جنتلمن در برنامه نود مطرح کرد مدتها بود که در این سطح برای علاقمندان فوتبال مطرح نشده بود اما برنامه دیشب عادل به شدت با کمبود زمان مواجه بود.
برایتنر در بیشتر دقایقی که از بازیکنان ایرانی حرف می زد درباره علی کریمی و تکنیکش در میانه میدان بایرن گفت و اینکه حیف شد نتوانست فشار مونیخ را تحمل کند.

اسطوره آلمانی؛ ظهر دیدار با علی دایی،شب تعریف از علی کزیمی
برایتنر که به گفته خودش بعنوان نماینده برند بایرن مونیخ از ایالت باواریا به تهران آمده با دایی ملاقات داشت و در این دیدار ضمن خوشآمد به برایتنر برای حضور در ایران از وی درباره فعالیت هایش سوالاتی کرد.این دو برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.دایی برای مدتی برند آلمانی ادیداس در ایرن را نمایندگی کرده و بعید نیست بتواند نماینده بایرن مونیخ در ایران باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار