بازدید 2606

میراسماعیلی: با رستگاراختلاف دارم وبعدازرفتنم امکانات جودو بهترشد

باید جای خواب خوب برای ملی‌پوشان در نظر بگیریم و از آنها انتظار مدال داشته باشیم. آیا جایی که ملی پوشان می‌خوابند ما اجازه می‌دهیم بچه‌های خودمان در آنجا استراحت کنند. امکانات فدراسیون در زمانی که من مدیر فنی تیم‌های ملی بودم به صورت کامل در اختیار من نبود اما حالا بعد از رفتن من شرایط بهترشده
کد خبر: ۵۴۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲ 01 November 2015

آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه ورزش در مورد برگزاری مسابقات جهانی کوراش و کنگره انتخابات فدراسیون جهانی گفت: طی یکی دو روز آینده مهمانان خارجی وارد لرستان می‌شوند و کاراصلی ثبت‌نام 12 و13 آبان‌ماه از تیم‌ها انجام می‌شود. روز سیزدهم انتخابات قاره‌ای انجام می‌شود و بعدازظهر همان روز انتخابات هیأت رئیسه و فدراسیون جهانی برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات 150 تا 160 ورزشکار، مربی، سرپرست حضور خواهند داشت. 14 و 15 آبان‌ماه نیز مسابقات جهانی کوراش برگزار می‌شود که در مجموع 41 کشور در بخش کنگره و مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، میراسماعیلی درادامه عنوان کرد: از 2 ماه پیش کوراش نیز وارد بازی‌های آسیایی شده و قطعاً در اندونزی ما نیز نماینده خواهیم داشت. مدال‌های کوراش می‌تواند در بالا رفتن رنکینگ مدال‌های کشورمان در بازی‌های آسیایی به جایگاه کشورمان کمک کند. خوشحالم از اینکه برای اولین‌بار این رقابت‌ها در شهر و زادگاهم برگزار می‌شود، مردم دعا کنند کاپ قهرمانی در ایران بماند.

نایب رئیس فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این روزها درگیر برگزاری مسابقات جهانی کوراش هستم و از ملی پوشان دور هستم، اما دلم پیش ملی‌پوشان است. با تمام مشغله کاری که در اینجا داریم آنها را رصد می‌کنم. این رقابت‌ها هر ساله در ابوظبی به صورت گرندپریکس برگزار می‌شد اما امسال این رقابت‌ها به صورت گرنداسلم برگزار می‌شود. اگر بچه‌ها به خودباوری برسند قطعاً می‌تواند افتخارآفرین باشند.

میراسماعیلی در پاسخ به این سؤال که آیا برای جودوکاران پاداش درنظر می‌گیرید یا خیر؟ گفت: باید خیلی شفاف بگویم که بنده با رئیس فدراسیون بر سر همین مسائل اختلاف داشته‌ام، نگاه من حرفه‌ای است اما امکانات نداریم. باید جای خواب خوب برای ملی‌پوشان در نظر بگیریم و از آنها انتظار مدال داشته باشیم. آیا جایی که ملی پوشان می‌خوابند ما اجازه می‌دهیم بچه‌های خودمان در آنجا استراحت کنند. امکانات فدراسیون در زمانی که من مدیر فنی تیم‌های ملی بودم به صورت کامل در اختیار من نبود اما حالا بعد از رفتن من شرایط بهترشده است. از لحاظ امکانات جودو بسیار ضعیف است اگر شرایط خوب نباشد قطعاً ما نمی‌توانیم انتظار مدال از ورزشکاران‌مان داشته باشیم امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون بیشتر به جودو رسیدگی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی