بازدید 19789
۱

افشاگری اسطوره برزیل: سال2010 عمدی باختیم

در 2 اکتبر 2010 و در قهرمانی جهان ما مقابل بلغارستان بازی داشتیم. تیم برنده آن دیدار با اسپانیا یا کوبا مواجه می شد و تیم بازنده با آلمان یا چک دیدار می کرد. طبیعتا در آن شرایط هیچ کس نمی خواست پیروز شود
کد خبر: ۵۴۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶ 31 October 2015

اسطوره والیبال برزیل افشا کرد بازیکنان این تیم در سال 2010 در یک بازی مسابقات جهانی عمدا خوب بازی نکرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، کتاب اتوبیوگرافی «جیبا» اسطوره والیبال برزیل به زودی منتشر می‌شود. آنطور که خود او گفته این کتاب حاوی نکات تازه‌ای از زمان حضور او در سطح اول والیبال دنیاست. جیبا گفته هیچ نکته‌ای را پنهان نکرده و همه چیز را نوشته.

افشاگری اسطوره برزیل: سال2010 عمدی باختیم

براساس گزارش وبسایت لهستانی sportowefakty او در بخشی از این کتاب از کم‌کاری عمدی بازیکنان تیم ملی برزیل در جریان یکی از دیدارهای مسابقات جهانی سال 2010 خبر داده است. جیبا دراینباره نوشته: « در 2 اکتبر 2010 و در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان ما مقابل بلغارستان بازی داشتیم. تیم برنده آن دیدار با اسپانیا یا کوبا مواجه می شد و تیم بازنده با آلمان یا چک دیدار می کرد.  طبیعتا در آن شرایط هیچ کس نمی خواست پیروز شود ما هم تصمیم گرفتیم خوب بازی نکنیم تا با کم کاری‌مان بازنده شویم. در آن بازی سه - صفر بازنده شدیم.» برزیل در پایان آن مسابقات قهرمان جهان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
دخالت پلیس فتا در مسابقات تریلیاردی برنامه های ورزشی تلویزیون
لاتاری جدید در برنامه های ورزشی شبکه سه . بهتر است پلیس فتا به لاتاری نوظهوری که در برنامه های ورزشی ایجاد شده است عکس العمل مناسب نشان دهد. حسینی برادر مجری ... و فراری چنان بالا و پایین می پرد و ملت را به عضویت در تیم محبوب شان تشویق می کند با دادن وعده های شرکت در قرعه کشی خانه و اتومبیل و پول . مردم هم برای حمایت از تیم محبوبشان وقتی یک اس ام اس می دهند آن وقت صاحبان این شماره مانند بختک و دوالپا بر موبیل های مردم هجوم می آورند و چنان می چسبند که رهایی غیر ممکن می شود. و بابت هر پیامک از طرف مردم و یا آنها به موبایلهای افراد 200 تومن هزینه از جیب افراد به نفع این شرکت ها و شاید هم مخابرات سرازیر می شود و به این ترتیب از هر فردی به اندازه ی پول اتومبیل و خانه وادار به پرداخت هزینه بابت یک پیامک برای هواداری از تیم محبوبشان کسر می شود. و انصراف هم هیچ فایده ای ندارد و بزرگترین کلاهبرداری ها از طریق برنامه های ورزشی تلویزیون دارد انجام می گیرد. لطفا پلیس فتا و نیروهای انتظامی و پلیس و یا سایر مسئولین به این دزدی علنی رسیدگی کنندو جلویش را بگیرند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار