بازدید 3591
۱

کدام کشتی گیر بنا را عصبانی کرد؟

عبدولی بدون اجازه در تمرینات تیم ملی حضور نیافته است و تنها به یک پیام کوتاه بسنده کرد و به من اطلاع داد که به دلیل گرفتاری به تمرین تیم ‌ملی نیامده است. البته شدیدا با او برخورد خواهم کرد و کاری هم با تنبیه فدراسیون ندارم،‌ بلکه به صورت جداگانه به شدت او را تنبیه می‌کنم.
کد خبر: ۵۴۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 28 October 2015

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این که عبدولی بدون دلیل موجه در تمرینات تیم ‌ملی غیبت کرده است، گفت: به شدت با او برخورد می‌کنم و حتی امکان دارد تیم ‌ملی را از دست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد بنا درحاشیه تمرین تیم ‌ملی کشتی فرنگی با بیان این که سعید عبدولی تنها کشتی گیری است که بدون هماهنگی درتمرینات حضور ندارد، به ایسنا گفت:عبدولی بدون اجازه در تمرینات تیم ملی حضور نیافته است و تنها به یک پیام کوتاه بسنده کرد و به من اطلاع داد که به دلیل گرفتاری به تمرین تیم ‌ملی نیامده است. البته شدیدا با او برخورد خواهم کرد و کاری هم با تنبیه فدراسیون ندارم،‌ بلکه به صورت جداگانه به شدت او را تنبیه می‌کنم.

کدام کشتی گیر بنا را عصبانی کرد؟

سرمربی تیم ‌ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که این تنبیه به چه شکلی خواهد بود، توضیح داد: امکان دارد او تیم ‌ملی را از دست بدهد. من این موضوع را به خودش هم اطلاع داده‌ام. برای من این بهانه‌ها که گرفتارم و یا مشکلی برایم پیش آمده ، قابل قبول نیست. بنا‌بر‌این با این بی‌انضباطی‌ها به شدیدترین نوع برخورد خواهم کرد. من از هر کسی توقع هر چیزی را داشتم، اما از عبدولی به هیچ وجه این توقع را نداشتم که این گونه رفتار کند. او اعجوبه کشتی فرنگی است و حتی می تواند 80 کیلویی های ایران را هم شکست دهد اما در این یکی دو ساله خود را ول کرده است که به همین خاطر در مسابقات جهانی هم مدال نگرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
کاش میشد مشکلات این جوان خوب کشورمون حل شود تا منظم تر عمل کند هم مشکلات مالی و هم روانی . به نظر میرسد ایشان به یک روانشناسی نیاز دارند . به هر حال گاهی این برخوردهای تند مورد نیاز است و ایشان باید اندرزها را آویزه گوشش کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی