بازدید 3248

احسان حدادی: مربی من پولکی نیست/ قول پرتاب 69 متری می دهم

"کیم" می گوید، من به خاطر پول مربی ات نمی شوم. چرا که پولی که فدراسیون ایران می دهد پول زیادی نیست. اصلا من نیازی به آن پول ندارم. فقط به خاطر خودت می آیم تا کمک کنم دوباره در المپیک مدال بگیری. می خواهم چهارمین شاگردم باشی که مدال المپیک می گیرد.
کد خبر: ۵۴۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 26 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، احسان حدادی یکی از امیدهای ایران در مسابقات مهم بین المللی برای گرفتن مدال به شمار می رود. پس از سه سال ، دوباره امید در دل احسان حدادی جان گرفت. آن هم با آمدن مربی اش ؛کیم بوخنسوف. نائب قهرمان پرتاب  دیسک المپیک که بعداز لندن ، روزهای خوشی نداشت حالا حدادی امیدواراست دوباره همان احسان جنگنده شود و پر دل و جرات برای رقابت با غولهای پرتاب دیسک دنیا به رقابت بپردازد. او از حالا به فکر موفقیت  در ریو است. حدادی به خبرآنلاین گفت: ان شاءا... با آمدن مربی ام همه سعی ام را می کنم . حتی دو برابر المپیک لندن انرژی می گذارم تا نتیجه خوبی بگیرم. هر چند حالا دلم نمی خواهد حرف از مدال المپیک بزنم. حالا ترجیح می دهم قول یک پرتاب خیلی خیلی خوب در المپیک را بدهم. پرتابی نزدیک رکورد خودم که 69 متر و 32 سانتیمتر است.

احسان حدادی: مربی من پولکی نیست/ قول پرتاب 69 متری می دهم

حدادی در مورد مبلغ دریافتی مربی خارجی اش گفت: "کیم" می گوید، من به خاطر پول مربی ات نمی شوم. چرا که پولی که فدراسیون ایران می دهد پول زیادی نیست. اصلا من نیازی به آن پول ندارم. فقط به خاطر خودت می آیم تا کمک کنم دوباره در المپیک مدال بگیری. می خواهم چهارمین شاگردم باشی که مدال المپیک می گیرد.

وی تاکید کرد: من 15 فروردین ماه سال آینده به امریکا می روم تا در دو، سه مسابقه پرتاب کنم . بعد برمی گردم و دوباره تمرین می کنم. ان شاء ا... که همانجا سهمیه بگیرم. احتمالا بعد در دایموند لیگ هم پرتاب می کنم.حدادی در خاتمه پیرامون پیش بینی رکوردش یادآور شد: به نظرم رکوردها از المپیک لندن پایین تر می آید. امسال در جهانی مالاخوفسکی با 67 متر طلا گرفت. البته او تا قبل از آن در مسابقات 65 متر پرتاب می کرد. اما معمولا در المپیک سطح پرتابهای دیسک از مسابقات دیگر پایین می آید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی