بازدید 4339

جواب منفی مدافع ملی پوش به پیشنهاد رسمی پرسپولیس و استقلال

این روزها برای مرتضی با چند تیم اروپایی رایزنی می کنم، از سوی دیگر چند تیم چینی هم او را می خواهند. از لیگ ژاپن و قطر هم تیم هایی خواهان به خدمت گرفتن پورعلی گنجی شده اند. در پایان مسابقات لیگ چین با بررسی همه جوانب بهترین تصمیم را می گیریم.
کد خبر: ۵۴۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 25 October 2015

مدیربرنامه های مدافع ملی پوش تیم تیانجین تدای چین بازگشت این بازیکن به ایران را قویا تکذیب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در هفته های گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره بازگشت مرتضی پورعلی گنجی به فوتبال ایران و شایعه عقد قرارداد با یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس به گوش رسید. دراین باره گفته می شد پورعلی گنجی امروز به ایران می آید تا با یکی از دو تیم سرخابی پایتخت قرارداد ببندد.

جواب منفی مدافع ملی پوش به پیشنهاد رسمی پرسپولیس و استقلال

مدیربرنامه های پورعلی گنجی دراین باره به کاپ گفته: من نمی دانم سرچشمه این اخبار دروغ از کجا است. مرتضی امروز تیمش در لیگ چین بازی دارد و نمی دانم چطور می گویند او قرار است به ایران بیاید. لیگ چین 8 روز دیگر به پایان می رسد و آن زمان پورعلی گنجی به ایران برمی گردد اما هیچ برنامه های برای بازی در ایران ندارد و شک نکنید این اتفاق رخ نمی دهد. به صورت غیررسمی صحبت هایی از سوی مسئولان پرسپولیس و استقلال با ما شده است اما همانطور که گفتم به هیچ عنوان مرتضی در ایران فوتبالش را ادامه نمی دهد.

مدیربرنامه های پورعلی گنجی درباره پیشنهادهای خارجی اش عنوان کرد: من اکنون در اروپا هستم. این روزها برای مرتضی با چند تیم اروپایی رایزنی می کنم، از سوی دیگر چند تیم چینی هم او را می خواهند. از لیگ ژاپن و قطر هم تیم هایی خواهان به خدمت گرفتن پورعلی گنجی شده اند. در پایان مسابقات لیگ چین با بررسی همه جوانب بهترین تصمیم را می گیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار