بازدید 5509

کریس فقط دو گل تا یک رکورد دیگر

رونالدو با زدن 2 گل به سلتا می تواند به رکورد گلزنی هوگو سانچس، مهاجم سابق تیم های رئال، اتلتیکو و رایو وایکانو در لالیگا برسد
کد خبر: ۵۴۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 24 October 2015

 به گزارش تابناک ورزشی، رئال و سلتا از ساعت 17.30 در ورزشگاه بالائیدوس به مصاف هم خواهند رفت. کهکشانی ها هر دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته را به ترتیب با نتایج 3-0 و 4-2 از سلتا بردند. رونالدو در بازی رفت که در برنابئو برگزار شد، موفق به ثبت یک هت تریک به یادماندنی برابر سلتا شد. او در آستانه زدن اولین گل قیچی برگردان خود نیز قرار داشت که با واکنش استثنایی دروازه بان سلتا، از رسیدن به این مهم باز ماند اما این نابغه پرتغالی، امروز برابر سلتا یک هدف ویژه را در دستور کار خود دارد.

رونالدو به خلق رکوردی جدید فکر می کند/ کریس فقط دو گل می خواهد

رونالدو با زدن 2 گل به سلتا می تواند به رکورد گلزنی هوگو سانچس، مهاجم سابق تیم های رئال، اتلتیکو و رایو وایکانو در لالیگا برسد. سانچس در 12 فصل بازی برای این سه تیم مادریدی، موفق به ثبت 234 گل در لالیگا شده بود و رونالدو تنها پس از گذشت 6 سال می تواند به رکورد گلزین او برسد و در جایگاه سوم برترین گلزنان تاریخ لالیگا قرار بگیرد.

سانچس مکزیکی، 164 گل با پیراهن رئال، 54 گل با پیراهن اتلتیکو و 16 گل نیز با پیراهن رایو به ثمر رسانده بود. در حال حاضر مسی، زارا، سانچس و رونالدو، بهترین گلزنان تاریخ لالیگا محسوب می شوند و رونالدو این شانس را دارد تا امشب خود را به رتبه سوم برساند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار