بازدید 13895
۳

شاهکار تیم10نفره حقیقی در خانه غول انگلیسی

در روزی که علیرضا حقیقی نیمکت نشین بود جانشین او پرفروغ ظاهر شد. در نیمه دوم فرمینیو و بنتکه، دو مهره هجومی کلوپ به بازی آمدند اما لک لک ها هر چه زدند به در بسته خورد.
کد خبر: ۵۴۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷ 23 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، اولین بازی لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در ورزشگاه آنفیلد امشب برابر روبین کازان در لیگ اروپا برگزار شد که با تساوی 1-1 به پایان رسید. حاضرین در آنفیلد برای کلوپ سنگ تمام گذاشته بودند و با کلی بنر منقش به تصویر او به ورزشگاه آمده بودند. کلوپ هم جو خاصی به آنفیلد بخشیده بود و شور و حال را به سکو ها برگردانده بود.

شاهکار تیم حقیقی در خانه غول انگلیسی
 
بازی به نفع تیم روسیه ای که اتفاقا علیرضا حقیقی را هم روی نیمکت خود داشت آغاز شد. مارکو دویچ در دقیقه 15 تک گل کازان را وارد دروازه لیورپول کرد. بعد از آن بازی در اختیار تیم روسیه ای بود تا اینکه در دقیقه 36 کاپیتان این تیم، کازمین از بازی اخراج شد و شیرازه تیمش را به هم ریخت. بعد از اخراج او درست روی همان ضربه خطا، امره چان دروازه روبین کازان را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند. این گل اولین خوشحالی بعد از گل کلوپ در لیورپول را هم به همراه داشت. چیزی که خیلی ها از دیدن آن به وجد آمدند. بعد از آن در نیمه دوم فرمینیو و بنتکه، دو مهره هجومی کلوپ به بازی آمدند اما لک لک ها هر چه زدند به در بسته خورد. در نهایت بازی با همان نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید اما لیورپول به نسبت اولین بازی خود تحت هدایت کلوپ که با تاتنهام بود بهتر بازی کرد و هواداران را امیدوار کرد. در جدول این گروه سیون سوئیس با 7 امتیاز اول است و لیورپول با 3 امتیاز در رده دوم باقی ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دمش گرم بسیار خوب بازی کرد حقیقی
حالا خوبه تو نیمکت بوده ها
حقیقی نمکت نشینه... تعجبی نداره گلهای بد تو تیم ملی می خوره
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی