بازدید 6031
فوتبال اروپا

لیگ قهرمانان/ اولین باخت فصل بایرن در لندن - برد بارسای نیمه جان - جشنواره مهیج گل رم و لورکوزن

در سه نا از مهمترین بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا نخستین شکست فصل بایرن مدعی رقم خورد و بازسا با لشگر مصدوم و غایب در بلاروس برنده از زمین خارج شد تا از مساوی پرگل همگروهی هایش نهایت بهره را ببرد
کد خبر: ۵۴۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱ 21 October 2015

آرسنال 2 - بایرن مونیخ صفر

درسومین دیدارمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ، آرسنال نخستین شکست بایرن مونیخ در فصل جاری را در ورزشگاه امارات رقم زد تا ونگر ثابت کند راه شکست تیم های گواردیولا را خوب بلد است. جالب آنکه شاگردان آرسن ونگربعد از دو ناکامی، بالاخره اولین پیروزی خود در مرحله گروهی را مقابل قوی ترین تیم گروه جشن گرفتند تا به سه بازی باقیمانده و صعود از گروه امیدوار شوند.

لیگ قهرمانان/ اولین باخت فصل بایرن و برد بارسای نیمه جان

لیگ قهرمانان/ اولین باخت فصل بایرن و برد بارسای نیمه جان

آرسنالی ها که با توجه به دو شکست قبلی خود دراین گروه وضعیت خوبی نداشتند و نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، امشب در خانه با قضاوت آقای جونیت چاکر ترک میزبان باواریایی های 6 امتیازی بودند. میزبان بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه 7 شوت پای راست زمینی اوزیل از داخل محوطه با واکنش نویر راهی کرنر شد. بعد بایرن سوار بازی شد و در دقیقه 11 شوت تیاگو از داخل محوطه با واکنش چک راهی کرنر شد. بازی کاملاً در اختیار بایرن بود و آنها توپ و میدان را در اختیار داشتند و این بار در دقیقه 28 شوت روی پای خوب ویدال از پشت محوطه با واکنش چک بار دیگر برگشت داده شد.

در دقیقه 33 جدی ترین موقعیت بازی روی ارسال مونرئال روی دروازه، والکات از چند قدمی دروازه در حالیکه یارگیری نشده بود ضربه سر خود را به سمت دروازه روانه کرد اما نویر با یک فوق واکنش توپ را از روی خط دروازه برگشت داد و در ادامه هم ضربات بازیکنان آرسنال راهی به دروازه بایرن پیدا نکرد. در اواخر نیمه اول آرسنالی ها با استفاده از سرعت والکات و پاس های خوب سانچز در ضدحملات خطرساز می شدند اما ضربات پایانی آنها قدرت و دقت کافی را نداشت و در نهایت منجر شد تا دو تیم بدون گل مساوی راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم، روند بازی تغییرآنچنانی نکرد تا دقیقه 70 تعویض های پپ از راه رسید و آلونسو جای خود را به کیمیش و ویدال جای خود را به رافینیا داد. در دقیقه 74 ژیرو به جای والکات وارد میدان شد. دقیقه '75 روی ضد حمله ای سریع برای بایرن کوستا با پاس عالی و به موقع لواندوفسکی را در مقابل پتر چک قرار داد اما دروازه بان باتجربه توپچی ها با یک واکنش عالی مهاجم آماده این روز های دنیای فوتبال را ناکام گذاشت و توپ راهی کرنر شد.

در دقیقه 78 ژیرو تازه وارد روی یک کار ایستگاهی و با استفاده از اشتباه فاحش نویر دروازه بایرن را باز کرد تا تعویض طلایی ونگر باشد و توپچی ها بالاخره در خانه پیش افتادند. در ادامه بایرنی ها فرصت چندانی برای جبران نتیجه نداشتند اما در دقیقه 3+90 روی پرسینگ بی نظیر بیرین و نفوذ این بازیکن، اوزیل تیر خلاص را بر پیکر گواردیولا وارد کرد و آرسنال را به پیروزی 2- صفر رساند.


باته بوریسف صفر -  بارسلونا2

شاگردان لوئیز انریکه سومین دیدار خود در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را نیز در خانه تیم شگفتی ساز باته بوریسف قهرمان بلاروس با پیروزی پشت سر گذاشتند.

مسابقه در نیمه اول کاملا یک طرفه بود و حتی یک موقعیت جدی نیز روی دروازه تراشتگن خلق شد، اما از آن سو آبی اناری ها که با مصدومیت سرجی روبرتو در اوایل بازی علنا به بحران در خط میانی خورده بودند، توان ایجاد موقعیت همیشگی خود را نداشتند و تنها سه خطر جدی بر روی سه شروع مجدد و سانترهای نیمار خلق کردند که ضربات سر بارترا و بغل پای مونیر را دروازه بان حریف مهار کرده و ضربه چکشی سرخیو بوسکتس نیز با کمترین اختلاف ممکن به بیرون رفت تا نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

لیگ قهرمانان/ اولین باخت فصل بایرن و برد بارسای نیمه جان

لیگ قهرمانان/ اولین باخت فصل بایرن و برد بارسای نیمه جان

نیمه دوم هم روند مشابهی با 45 دقیقه نخست داشت، اما با یک تفاوت فاحش. بارسا این بار در اولین حمله خود با پاس نیمار و شوت سرکش و تماشایی راکیتیچ به گل برتری رسید تا بازی را با خیال راحت تری دنبال کند و با مالکیت توپ و ادامه حرکات نیمار واقعا آماده توانست پیش از دقیقه 70 با ضربه چیپ راکیتیچ اختلاف را به دو گل رسانده تا در ادامه یک مسابقه تقریبا بدون هیجان را شاهد باشیم. باته توانی برای رسیدن به دروازه بارسا نداشت و انریکه با آغاز تعویض های خود و حضور بازیکنانی نظیر ساندرو وگومبائو نشان داد که از نتیجه رضایت کامل دارد تا در نهایت این بازی به رغم موقعیت های ادامه دار بارسا و تلاش فراوان نیمار برای رسیدن به گل با همان نتیجه 2- صفر به پایان برسد.


لورکوزن 4 - رم4

تیم لورکوزن در دومین تقابل خود با ایتالیایی ها در فصل جاری لیگ قهرمانان این بار حریف رم شد و در پایان نبرد مهیج و پر گل دو تیم با تساوی 4-4 به پایان رسید. لورکوزن خیلی زود عطش خود را برای گلزنی نشان دادند و در دقیقه 4 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. این بار برخلاف همیشه، چیچاریتو به جای چالهان اوغلو پشت توپ ایستاد و ضربه زمینی پای راست او بر خلاف جهت حرکت شزنی وارد دروازه رم شد. در ادامه دقیقه 19، پرس خوب لورکوزنی ها با توپ ربایی کوین کمپل همراه شد و توپ سرگردان به چیچاریتو رسید. در یک رفت و برگشت، پاس بسیار خوب هاکان چالهان اوغلو به چیچاریتو رسید و او با ضربه دوم خود موفق شد دروازه شزنی را برای بار دوم باز کند. در دقیقه 29 یک کرنر خوب روی دروازه لنو فرستاده شد و پس از دفع ناقص، توپ به دنیل ده روسی رسید و او با ضربه زمینی پای راست، گل اول رم را از زیر دستان لنو به ثمر رساند. پس از این، پاس عمقی بازیکنان رم به ژروینیو رسید و او در موقعیتی تک به تک با دروازه بان قرار گرفت اما در صحنه ای مشکوک که اعتراض رمی ها را در بر داشت، داور افتادن ژروینیو بر زمین را پنالتی نگرفت تا ده روسی پس از اعتراض به داور، کارت زرد بگیرد. در ادامه در دقیقه 37، ارسال پیانیچ از روی یک ضربه آزاد، با ضربه دانیله ده روسی ادامه یافت تا دروازه لنو برای بار دوم باز شود. بازی در دقیقه 38 به تساوی کشیده شد تا همه چیز برابر شود.

لیگ قهرمانان/ اولین باخت فصل بایرن در لندن - برد بارسای نیمه جان - جشنواره مهیج گل رم و لورکوزن

رم نیمه دوم را بهتر شروع کرد و دقیقه 54 خطایی مشکوک روی ناینگولان انجام شد و پیانیچ با ضربه ای کم نقص از فاصله 25 متری، دروازه لنو را برای بار سوم گشود. این گل واکنش لورکوزن را به همراه داشت و شاگردان اشمیت، پرس های سنگین خود را آغاز کردند. در دقیقه 71 ضدحمله خطرناک فلورنزی و در ادامه در دقیقه 73 ضد حمله سریع ژروینیو با پاس خوب او توسط فالکه به گل چهارم رم تبدیل شد. پس از این گل، لورکوزن که نتیجه را از دست رفته می دید، حملات خود را افزایش داد تا اینکه در دقیقه 84 کوین کمپل گل سوم را با پای چپ به طرز زیبایی وارد دروازه رم کرد. پس از این گل، بلافاصله حمله بعدی برای لورکوزن صورت گرفت و در دقیقه 86 حرکت خوب وندل از سمت چپ با پاس خوب او به مهمدی رسید تا بازی مهیج برنده نداشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم