بازدید 14171
۸

لغو محرومیت وزنه بردار سرشناس ایران از المپیک

هنوز پرونده حضور سهراب در جهانی 2015 آمریکا روی میز مذاکره قرار دارد. بی‌تردید با توجه به شرایط مساعدی که برای حضور سهراب در المپیک 2016 به وجود آمده است خیلی امیدوار هستم تا پایان این نشست با موافقت آیان مبنی برحضور ملی پوش 94 کیلویی کشورمان در دوئل جهانی آمریکا توام شود.
کد خبر: ۵۴۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۸ 20 October 2015

بخش نخست جلسه رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران با تاماش آیان، رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری به پایان رسید و طی آن حضور سهراب مرادی در المپیک 2016 قطعی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت رسمی فدراسیون وزنه برداری نوشت: علی مرادی که روز گذشته (شنبه 25 مهرماه 94) برای حل مشکل سهراب مرادی، ملی پوش دسته 94 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری (بازنشستگی و غیرفعال بودن در عرصه بین المللی) عازم بوداپست مجارستان (مقر فدراسیون جهانی وزنه برداری ) شده بود، عصر امروز در جلسه‌ای ویژه باحضور تاماش آیان (رئیس فدراسیون جهانی) در خصوص راه حل‌های بازگشت این وزنه بردار ملی پوش به میادین بین المللی در بخش نخست این نشست به گفت‌وگو پرداخت.

آیان محرومیت وزنه بردار سرشناس ایران ازالمپیک را لغو کرد

مرادی در این باره گفت: رایزنی با تاماش آیان پیامدهای پرباری برای وزنه برداری و تیم ملی به دنبال داشت که از مهم‌ترین آن می‌توان حل شدن بخش اصلی مشکل سهراب مرادی نام برد. می‌توانم بگویم که فعلا موفق شدم حضور سهراب مرادی را در بازی های المپیک 2016 ریو قطعی کنم. آیان پذیرفت که سهراب مرادی پس از گذراندن پروسه‌ای ویژه بدون مشکل خاصی بتواند در المپیک 2016 ریو با دو بنده تیم ملی وزنه برداری ایران روی تخته برود.

علی مرادی تصریح کرد: جلسه‌ام با رئیس فدراسیون جهانی همچنان ادامه دارد زیرا هنوز پرونده حضور سهراب در جهانی 2015 آمریکا روی میز مذاکره قرار دارد. بی‌تردید با توجه به شرایط مساعدی که برای حضور سهراب در المپیک 2016 به وجود آمده است خیلی امیدوار هستم تا پایان این نشست با موافقت آیان مبنی برحضور ملی پوش 94 کیلویی کشورمان در دوئل جهانی آمریکا توام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
خبر خوبی بود.
برای سعید علی حسینی نمیشه کاری کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
از آقاي حسين رضازاده بپرسيد.
کاش برای سعید علی حسینی هم لابی کنند قطعا حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
باید خسته نباشید و دست مریزاد به آقای مرادی گفت
دمت گرم آقاي مرادي توانمند .هر چقدر از انسان هاي كاربلد در ورزش ،سياست و...استفاده بيشتري به عمل ايد مردم بيشتر منتفع خواهند شد .باز هم ايوا... به انرژي وجد وجهد حضرتعالي وهمكاران در راه اعتلاي كشور
من میخوام سلام عرض کنم خدمت حااااااااج حسین رضازاده که در مدت خدمت گهربار در فدراسیون وزنه برداری این رشته ورزشی رو با فلاکت و بدبختی مساوی کرد.
دم شما آقای مرادی هم گرم و اگه میتوانید برای علی حسینی هم کاری بکنید.
عزت زیاد
خسته نباشید وخدا قوت به عامل بدبختی وزنه برداری حاج آقا رضا زاده!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی