بازدید 21498
۹

دستگیری عاملان حادثه تیراندازی در دزفول

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حادثه وحشتناک دزفول و کشته شدن چند نفر از شهروندان، گفت: متهمان این پرونده شب گذشته شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 19 October 2015
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حادثه وحشتناک دزفول و کشته شدن چند نفر از شهروندان، گفت: متهمان این پرونده شب گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حسین اشتری در حاشیه اولین دوره آموزشی کوثر ویژه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره حادثه دزفول و تیراندازی افراد ناشناس به جمعی از شهروندان بی‌گناه، گفت: حادثه دزفول بلافاصله پس از وقوع تحت رصد ماموران نیروی انتظامی و دستگاه قضائی قرار گرفت و ماموران پلیس با همکاری قوه قضاییه موظف شدند در همان دقایق اولیه وقوع حادثه در محل حاضر شده و اقدام به جمع‌آوری اطلاعات کنند.

وی با اعلام اینکه ماموران موفق شدند شب گذشته تعدادی از ضاربان را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: تحقیقات درباره انگیزه این متهمان همچنان ادامه دارد.

فرمانده ناجا افزود: جا دارد با توجه به حساسیت ماجرا، از تلاش‌های همکارانم در منطقه دزفول و همکاری خوب دستگاه قضا تشکر و قدردانی کنم.

سردار اشتری ادامه داد: جزئیات این حادثه متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۹
لطفا زودتر اعلام کنید جزییات رو و به شایعات خاتمه بدید
اي ول تشكر
خدا رو شكر
واقعا دستشون درد نکنه باید ریشه این کارهارو با تیشه زد
کاش در مورد اسیدپاشی اصفهان هم این سرعت عمل دیده می شد.
ضمن تشکر از همه عزیزان که در دستگیری این افراد از خدا بی خبر تلاش نموده اند استدعا دارم بجهت سنگینی این جنایت آنان در به شهادت رساندن عزاداران حسینی بدون فوت وقت و معطلی سریعا این جنایتکاران را با تمامی کسانیکه با آنان در این عمل جنایتکارانه سهیم بوده اند را هرچه سریعتر در محل وقوع آن اعدام نمایند
تشکرازناجا وهمه دست اندرکاران
دست مریزاد
با سلام
دم سربازان اقا امام زمان ورهبری گرم خدا قوت خسته نباشید.
دمشون گرم به این میگن سیستم امنیتی
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی