بازدید 6452
نوه بنیانگذار کبیر انقلاب در مراسم سالگرد شهادت ‌آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی:

فسادهای میلیاردی در شان نظام نیست

عراق به برکت ولایت فقیه سرپاست/امام راحل با روشنگری ‌شهید اشرفی‌اصفهانی در قلوب مردم جای گرفت‌
کد خبر: ۵۴۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 17 October 2015
عراق به برکت ولایت فقیه سرپاست/امام راحل با روشنگری ‌شهید اشرفی‌اصفهانی در قلوب مردم جای گرفت‌

یادگار امام(ره) با اشاره به اقتدار ایران در منطقه، گفت: اگر سرداران جمهوری اسلامی ایران و نظام ولایت‌ فقیه نبود عراق را از دست داده و شاهد قتل عام علما، تخریب عتبات عالیات و... بودیم، اما عراق به برکت ولایت فقیه سرپاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی عصر امروز در مراسم سی‌وسومین سالگرد شهادت شهید آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی در کرمانشاه اظهار کرد: پیام تسلیت کم‌نظیر امام(ره) برای شهید اشرفی‌اصفهانی نشان از عمق علاقه و ارادت ایشان به این شخصیت بزرگوار بود و هیچ صحبتی در مورد وی بهتر از این پیام نیست.

وی بیان داشت: امام راحل در بخشی از این پیام بالاترین سعادت بشر در زندگی را خدمت به خلق و مرگ همراه با شهادت بیان فرموده‌اند که این عالم جلیل‌القدر نیز عمری را در خدمت مردم بدون هیچ چشم‌داشتی سپری کرده و در حد اعلایی از محبوبیت به فیض شهادت نائل آمدند.

یادگار امام(ره) با بیان اینکه امروز هیچ‌ یک از این دو باب بسته نیست، افزود: اینکه خدمت را منحصر به چند گروه بدانیم صحیح نیست و البته در نظام جمهوری اسلامی نیز مسئولان نباید خدمت را برای دستیابی به جایگاه رفیع‌تر سیاسی و ارتقاء مقام بدانند.

نوه بنیانگذار کبیر انقلاب یادآور شد: امام (ره) در بخش دیگری از این پیام به شخصیت این عالم پارسا، متقی و ساده‌زیست اشاره می‌کنند و می‌فرمایند «من از زمره ارادتمندان ایشان بوده و هستم» که کمتر پیش آمده امام راحل در مورد اشخاص این تعبیر را به کار ببرند.

وی بر ضرورت آشنایی نسل جوان با بزرگان دین تأکید کرد و گفت: شهید اشرفی‌اصفهانی عمری زاهدانه و ساده‌وار در منزلی حقیر زندگی کرد، همان‌گونه که تأکید مقام معظم رهبری نیز به مسئولان نظام توصیه می‌کنند که با متوسط مردم همراه باشید.

یادگار امام (ره) تصریح کرد: امام راحل فرمودند باید کشوری بسازیم که مسئولان آن به فکر خدمت باشند و شعار «نه شرقی، نه غربی» را سر دادند که مفهوم امروز آن، این است که با همه مذاکره خواهیم کرد، اما خودمان تصمیم می‌گیریم نه اینکه سفارت‌های آمریکا، انگلیس و ... برای ما تصمیم بگیرد.

نوه بنیانگذار کبیر انقلاب افزود: سر ارادت مردم به امام(ره) در این بود که ایشان برای رضای خدا قدم برمی‌داشت و از غیر خدا واهمه‌ای نداشت که امام راحل از طریق روشنگری علمای پارسایی همچون شهید اشرفی‌اصفهانی در قلوب مردم جای گرفت.

وی یادآور شد: توبیخ مجاهدان دروغین و منافقان کوردل در بخش دیگری از این پیام تسلیت مطرح شده است، اما بعضی‌ها بعد از گذشت 30 سال یادشان افتاده که به حال منافقان دلسوزی کنند، آنهایی که 20 سال آینده وقتی داعشی‌ها در نطفه خفه شوند بار دیگر هم در کسوت ادعای کشتن نابه‌حق داعشی‌ها به میدان می‌آیند.

یادگار امام(ره) خاطرنشان کرد: امروز آمارهایی به ما نشان می‌دهند که حاکی از نارضایتی مردم از وضعیت اقتصادی است که البته نیازی به آمار هم ندارد و همه مردم از این وضعیت ناراضی‌اند، صدرصد مردم از بیکاری و مقابله با فساد ناراضی‌اند و این فسادهای هزاران میلیاردی در نظام جمهوری اسلامی مایه شرمندگی‌ است.

نوه بنیانگذار کبیر انقلاب با بیان اینکه برخی‌ها از اختلاس‌های کوچک و بزرگ ابایی ندارند، تصریح کرد: راه مبارزه با فساد این است که همه از خودمان شروع کنیم.

یادگار امام(ره) با تصریح اینکه در کنار تمام این نارضایتی‌ها یک مسئله مورد رضایت همه است و آن هم امنیت در شرایط منطقه‌ای موجود است، گفت: اگر سرداران جمهوری اسلامی ایران و نظام ولایت‌ فقیه نبود عراق را از دست داده و شاهد قتل عام علما، تخریب عتبات عالیات و... بودیم، اما عراق به برکت ولایت فقیه سرپاست.

وی با اذعان به وجود مشکلات فرهنگی و اقتصادی در کشور، افزود: زبانی که بگوید مشکل نداریم، زبان دشمن است، چرا که آنها می‌گویند مشکلی نیست تا همه مأیوس شوند، البته که مشکلاتی هست، اما امیدواریم در سال‌های آینده این مشکلات تا حدودی رفع شود.

نوه بنیانگذار کبیر انقلاب تصریح کرد: برخی‌ها در مورد آزمایش‌های موشکی سپاه و ارتش خرده می‌گیرند که ما به‌دنبال صلح هستیم و این آزمایشات بی‌معنی است، اما همین افراد زمانی که بی‌احترامی حکومت آل‌سعود به بدن مطهر کشته‌شدگان منا با ایستادگی رهبر معظم انقلاب روبه‌رو می‌شود که هرگونه بی‌احترامی به شهدا و بازماندگان با پاسخ سخت و خشن ایران همراه است از اقتدار ایران خوشحال می‌شوند.

وی نارضایتی از نظم جهانی را بخش دیگری از پیام تسلیت امام(ره) عنوان کرد و افزود: آنهایی که قدرت و رسانه‌های جهان را به دست گرفته‌اند، بزرگترین جنایات خود را می‌پوشانند و کوچک‌ترین اشتباهات ما را در بوق و کرنا می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست