بازدید 5686
۳
گفت وگو

هانی نوروزی: اگر امروز بابام بود حتما گل می زد/ چند بازیکن پرسپولیس خوب نبودند

پسر مرحوم هادی نوروزی برخلاف پدر مرحومش که از رسانه ها گرسزان بود و زیاد مصاحبه نمی کرد در اولین حضورش روی نیمکت قرمزها درباره همبازیان پدرش صحبت کرد و گفت: اگر پدرم امروز در بازی حضور داشت، حتماً گل می‌زد. من هم خیلی دوست دارم یک روز در پرسپولیس با شماره 24 بازی کنم.
کد خبر: ۵۳۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳ 16 October 2015

به گزارش تابناک ورزشی، هفته هشتم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال درحالی امروز به پایان رسید که تیم پرسپولیس و صبا با نتیجه تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.
هانی نوروزی پسر مرحوم هادی نوروزی پس از پایان این دیدار اظهار داشت: بازی خوبی امروز برگزار نشد، اما نیمه دوم بازی خوب بود. من خوشحالم که به استادیوم آمدم و خوشحال شدم از اینکه مهدی طارمی بعد از زدن گل تساوی، من را بغل کرد.
وی در ادامه افزود: اگر پدر من امروز در این بازی بود، حتماً گل می‌زد.(در این لحظه اطرافیان هانی به گریه افتادند)
هانی نوروزی در ادامه خاطرنشان کرد: خیلی دوست دارم یک روز در پرسپولیس با شماره 24 بازی کنم. وی در پاسخ به این سؤال که با حضور در ورزشگاه چه حسی داری، گفت: خوشحالم که امروز در استادیوم حضور داشتم.به نظرم امروز چند بازیکن خوب بازی نکردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
امیدوارم که همیشه همین قدر به این بچه توجه بشه
حرف راست را باید از دهان بچه شنید
خوب دکانی باز کردید برید خجالت بکشید صددرصد خانواده نوروزی هم تواین بازی نقش دارن، بعدازخانواده پاشایی حالانوبت به نوروزی رسیده باملت بازی کنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست