بازدید 4068
۱

دلخوری شدید خاکپور از تفاوت رقمش با دستمزد 350هزار دلاری وینگادا

کد خبر: ۵۳۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 16 October 2015
استعفای ناگهانی سرمربی فاتح تیم ملی امید همه فدراسیون را به هم ریخته و از نایب رییس گرفته تا دبیرکل و مسوول مستقیم تیم امید، به اظهار نظر پرداخته اند.
به گزارش تابناک ورزشی، محمد خاکپور در کنار مصایب درگیری با باشگاه ها برای جذب بازیکنان امید و  اختلاف با کی روش برسر نحوه استفاده از آنها، همچنین امکانات سطح پایین تیمش و البته بی توجهی به درخواست های مکرر، نسبت به دستمزد فوق العاده پایین خود اعتراض دارد. خاکپور که با قرارداد امضانشده 250 میلیون تومانی حاضر شده بود هدایت امیدها را برعهده بگیرد، حالا بعد از اینکه موفق شده تورنمنت فشرده غرب آسیا را فتح کند زمان و اوضاع را مساعد دیده تا کنار بکشد و با همین کارنامه احتمالا بتواند پیشنهادهای بهتری را بررسی کند. 
او می داند در فوتبال ایران ، این کمترین پولی است که می توانسته نصیبش شود.
خاکپور به یکی از نزدیکانش گفته که شان او در رقم قراردادش رعایت نشده و فدراسیونی که 350 هزاردلار برای رفیق پرتغالی کی روش یعنی وینگادا پرداخت کرده است تا چهار مسابقه از هفت بازی اش را ببازد، چطور یک سوم آن قرارداد را برای او در نظر گرفته است؟ البته حرف خاکپور چندان منطقی نیست چون در دنیای فوتبال شهرت و کارنامه مربیان هم در رقم قرارداش تاثیر خواهد داشت و اگر او تمایل دارد ارقام بیشتری دریافت کند باید سعی کند در چند ماه آتی، با امیدهایش به المپیک برسد تا با کارنامه جدید، مشتری های بزرگتری سراغش را بگیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منم موافقم.ایران یک رسم جالب دارم مرده پرستی و غریبه پرستی.اقای خاکپور با یک پاسپورت دیگه میومدید ایران به شما هم خوب پول می دادند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی