بازدید 4700

فاتح تریم پس از صعود ترکیه چه گفت؟

ترکیه درست در شبی مقابل چک به برتری رسید که مردم این کشور به خاطر کشته شدن بسیاری از هموطنان خود عزادار بودند. در ادامه ترک ها تیم ملی ایسلند را هم شکست دادند تا فاتح تریم مربی سرشناس ترکیه ای هم نفس راحتی بکشد. فاتح تریم گفت: پس از آن فاجعه غمبار ترکیه نیاز به شادی داشت.
کد خبر: ۵۳۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 14 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی،  تیم ملی فوتبال ترکیه در آخرین دیدار خود در مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ موفق شد با گل دقایق پایانی سلجوک اینان با نتیجه یک بر صفر بر ایسلند غلبه کند و به عنوان بهترین تیم سوم گروه‌های ۹ گانه مرحله انتخابی، به طور مستقیم به دور پایانی این رقابت‌ها که سال آینده به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود، راه پیدا کند.
 
فاتح تریم که شاگردانش پنج بازی از هفت دیدار اخیر خود را با پیروزی به پایان بردند، پس از صعود شاگردانش به مرحله پایانی جام ملت‌های اروپا اظهار داشت: باید از خدا ممنون باشیم، چون بهترین سناریوی ممکن برای‌‎مان رقم خورد و موفق شدیم بهترین نتیجه را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم. مایلم از تمامی کسانی که در راه صعود تیم به مرحله پایانی یورو ۲۰۱۶، هواداران‌مان در شهر قونیه، رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه، فرزندان بازیکنان تیم‌مان، تلاش و کمک کردند، قدردانی کنم.
 
وی در ادامه افزود: کشور من، و مردم عزادار ترکیه شایسته چنین موفقیتی بود و نیاز به شادی داشت. خوشحالیم که با راهیابی به دور پایانی یورو ۲۰۱۶ فرانسه، دل آنها را شاد کردیم. ترکیه تیم جوانی دارد و کسب چنین دستاوردی باعث می‌شود که بیشتر احساس غرور کنیم.

روزنامه های ورزشی ترکیه / سه شنبه 13 اکتبر 2015
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم