بازدید 2533

درک خوب نمایندگان از طرح ملی برجام

کد خبر: ۵۳۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 13 October 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح برجام طرح ملی است، تصریح کرد: نمایندگان با عقلانیت و درک موضوع استقبال خوبی از این طرح داشتند.

عباسعلی منصوری آرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تصویب جزییات طرح اقدام متناسب و متقابل جمهوری اسلامی در اجرای برجام گفت: در ابتدا از مدیریت بسیار خوب دکتر لاریجانی که در جهت مصالح و منافع ملی انصافا تلاش های قابل تحسینی داشته است تشکر می کنم.

نماینده مردم کاشان،آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نمایندگانی هم که با درک واقعیات تلاش کردند تا آنچه به عنوان لغزشگاههای برجام مطرح می شود را شناسایی و رصد کنند و تصمیماتی بگیرند تا به واسطه آن آسیبی به کشور وارد نشود تشکر می کنم.

منصوری آرانی با اشاره به اینکه طرح برجام طرح ملی است، تصریح کرد: نمایندگان با عقلانیت و درک موضوع استقبال خوبی از این طرح داشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: گفتگوهایی بین نمایندگان صورت گرفته بود و با تعامل خوبی که انجام شده بود متنی جامع و خوب آماده و مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: زمانیکه درمورد این طرح تعامل انجام شده و توافقی شکل گرفت بسیاری از نمایندگانی که پیشنهاداتی داشتند پیشنهاد آنها در اصلاحاتی که قبل از تصویب نهایی بود در نظر گرفته شد.

منصوری آرانی افزود: به نظر می رسد دکتر لاریجانی با مشاهده آرای بالای نمایندگان به جزییات طرح ،ترجیح داد به مرحله مطرح کردن پیشنهادات وارد نشود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روز یکشنبه همچنین امروز صبح بحث و بررسی های بسیاری درمورد طرح صورت گرفته بود گفت: از طرف دیگر محدودیت زمانی نیز داریم و می بایست این طرح هر چه سریع تر به شورای نگهبان نیز برود و مطرح شدن پیشنهادات زمان زیادی لازم داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی