بازدید 1780

دلیلی برای به تعویق برجام وجود ندارد

کد خبر: ۵۳۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 13 October 2015
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: باید از مدیریت و درایت دکتر لاریجانی تشکرکنیم که با انر‍ژی تمام واشراف کامل نسبت به موضوع به نحوی کار را هدایت کرد که تصویب این طرح با اجماع کامل نمایندگان مواجه شد.

محمد رضا تابش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تصویب جزییات طرح اقدام متناسب و متقابل جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام گفت: برجام مسئله ملی بود و منافع مردم را در گستره وسیعی تحت تاثیر خود قرار می داد و  باید از تدبیر و خردمندی رهبری که از ابتدا آن را در کانالی قرار داد که نسبت به آن اجماع حاصل شده و مرکز ثقلی باشد که این کار هدایت می کند تشکر کرد.  

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توصیه رهبری در جهت اینکه برجام محل انشقاق نبوده و وحدت حفظ شود توصیه بسیار مدبرانه ای بود ادامه داد:  از دولت هم تشکر می کنیم که در هر صورت سعی کرد این مسئله به صورت ملی باقی بماند همچنین از عموم نمایندگان چه مخالفین و موافقین تشکر کنیم.

وی افزود: به جز اقلیتی که در هر صورت نقدهایشان خیلی منصفانه نبود اما سایر منتقدان در ابراز موافقت و مخالفت خود منافع ملی را در نظرگرفتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: باید از مدیریت و درایت دکتر لاریجانی تشکرکنیم که با انر‍ژی تمام واشراف کامل نسبت به موضوع به نحوی کار را هدایت کرد که تصویب این طرح با اجماع کامل نمایندگان مواجه شده و توانست در موقع مقتضی در اختیار دولت برای اقدامات بعدی قرار گیرد.

عده ای قصد داشتند با طرح پیشنهادات غیرراهبردی وقت مجلس را تلف کنند

تابش گفت: با توجه به اینکه هفته بعد مجلس تعطیل است عده ای قصد داشتند با طرح برخی پیشنهادتی که چندان هم راهبردی نبود و وقت مجلس را تلف می کرد تصویب طرح را به تاخیر بیندازند و تاخیر در تصویب طرح با توجه به محدودیت زمانی آن موجب بروز آفاتی بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: از طرف دیگردر عالی ترین سطوح کشور هماهنگی لازم برای اضافه کردن پیشنهاداتی که متضمن حفظ و ارتقای منافع ملی ما بود انجام شده بود ضمن اینکه دلیلی برای به تعویق انداختن و تعلل در چنین طرحی که مایه احماع و امیدآفرینی مردم است وجود ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی