بازدید 2515

کیهانی بالاخره صندلی ریاست را تحویل گرفت

کد خبر: ۵۳۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷ 10 October 2015

مجید کیهانی که در انتخابات 15 شهریور در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی، با کسب اکثریت آرا در دور دوم  به عنوان رئیس برای 4 سال آینده این فدراسیون انتخاب شد ، پس از گذشت بیش از یک ماه، دیروز حکم خود را از وزیر ورزش و جوانان تحویل گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، این تاخیر طولانی در میان فدراسیون های ورزشی سابقه نداشته و در آستانه برگزاری المپیک و مسابقات انتخابی این رشته در سطح قاره ها و جهان، ضربه فنی به عملکرد ملی پوشان می زند.

نکته حائز اهمیت دیگر،غیبت وزیر یا معاونانش در مراسم معارفه این رئیس متخصص و پرسابقه در جامعه دوومیدانی است. درغیاب آقایان گودرزی، سجادی، شعبانی بهار، احمدی و سایرمعاونان وزیر، ماموریت مراسم تودیع معارفه سرپرست و رئیس فدراسیون دوومیدانی روی دوش گواری، مسئول دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها افتاد.

مجید کیهانی در این مراسم اظهارداشت: هرکسی که بخواهد به دوومیدانی خدمت کند دست او را به گرمی می‌فشارم و رسانه‌ها نیز در اولویت کاری من هستند.اولویت کاری پیش روی من بازی‌های المپیک که باید با برنامه ریزی نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

گواری در این جلسه از زحمات طباطبایی تشکر کرد و گفت: او در مدتی که حضور داشت برنامه های خود را به خوبی پیش برد و موفق بود. دوره 5 ماهه طباطبایی خیلی زود گذشت و 4 سال کیهانی نیز خواهد گذشت و مهم این است که از فرصتی که در اختیار داریم به بهترین نحو استفاده کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی