بازدید 1444

بحرین به کشوری اقماری برای عربستان تبدیل شده

کد خبر: ۵۳۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 10 October 2015
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه اظهارات مقامات بحرینی هیچ محلی از اعراب ندارد، گفت: دولتمردان آل خلیفه به جای فرافکنی و تبیلغات رسانه‌ای، باید به‌دنبال اصلاحات داخلی باشند، زیرا تمام توهمات مقامات بحرین، از اعترضات مردمشان نشأت می‌گیرد.

محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه وزیر خارجه بحرین درباره دخالت ایران در کشورهای منطقه، گفت: متأسفانه بحرین به یکی از کشورهای اقماری دولت عربستان تبدیل شده و عملا مقامات آل خلیفه به مجریان‌ سیاست‌های آل سعود تبدیل شده‌اند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مقامات بحرینی در عرصه داخلی و منطقه‌ای هیچ اراده‌ای از خود نداشته و تنها مسائل دیکته شده را اجرایی می‌کنند، از این رو اظهارات و اتهامات مطرح شده را نیز باید به پای دولت عربستان گذاشت.

وی افزود: آمریکا و همپیمانانش مانند عربستان در منطقه به‌دنبال گسترش نفوذ خود هستند و برای تحقق این امر از هیچ اقدامی حتی حمایت از گروه‌های تروریستی دریغ نمی‌کنند و در این راه بحرین همواره مطیع  دستورات آل سعود بوده است.

رضایی با بیان اینکه اظهارات مقامات بحرینی هیچ محلی از اعراب ندارد، تصریح کرد: دولتمردان آل خلیفه به جای فرافکنی و تبیلغات رسانه‌ای، باید به‌دنبال اصلاحات داخلی باشند، زیرا تمام توهمات مقامات بحرین، از اعترضات مردمشان نشأت می‌گیرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، ادامه داد: جمهوری اسلامی همواره به‌دنبال ایجاد صلح و ثبات در منطقه بوده و هیچ گاه به‌دنبال دخالت در امور دیگر کشورها نیست.

وزیر امور خارجه بحرین طی ادعایی اعلام کرد که ایران به دنبال گسترش هرج و مرج در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم