بازدید 2105

طرح یک فوریتی اجرای برجام معطوف به نظرات رهبری است

کد خبر: ۵۳۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 10 October 2015
عضو فراکسیون اصولگرایان درباره طرح یک ماده‌ای اجرای برجام گفت: این طرح با لحاظ نکات گزارش کمیسیون برجام تدوین شده و صددرصد معطوف به نظرات مقام معظم رهبری بوده چراکه مجلس خود را ملزم می‌داند منویات رهبری را در نظر گرفته و رعایت کند.

به گزارش فارس؛ مؤید حسینی‌صدر درباره نسبت میان گزارش کمیسیون ویژه برجام با طرح یک فوریتی اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام که فردا یکشنبه قرار است در صحن علنی مجلس طرح شود، گفت: از آنجا که کمیسیون برجام کمیسیون کارشناسی بود، خیلی خوب شد که نمایندگان مخالف برجام در آن حضوری پررنگ داشتند.

وی با اشاره به موضع‌گیری‌های آشکار مخالفان درباره برجام اظهار داشت: البته هر دو گروه موافقان و مخالفان برجام در کمیسیون ویژه، نمایندگان دلسوز و متعهد هستند و این کمیسیون پس از مطالعه، نظرات خود را در قالب گزارش ارائه داد، اما ما باید برای سایر نمایندگان نیز حق قائل باشیم.

حسینی‌صدر به انتشار گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام اشاره کرد و گفت: از الان به بعد دیگر کار کمیسیون برجام به اتمام رسیده و وجود آن دیگر معنا ندارد چراکه کار ویژه آن تدوین گزارش درباره برجام بود.

وی ادامه داد:‌ از اینجا به بعد دیگر به عهده نمایندگان مجلس است تا تصمیم بگیرند چه مقدار از تحلیل‌ها و ارزیابی‌های کمیسیون برجام مطابق با واقع است و طبیعی است که نمایندگان آن را سبک سنگین کرده بر روی آن تأمل می‌کنند و تصمیم خواهند گرفت.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی درباره طرح یک ماده‌ای اجرای برجام گفت: این طرح با لحاظ نکات گزارش کمیسیون برجام تدوین شده و صددرصد معطوف به نظرات مقام معظم رهبری بوده چراکه مجلس خود را ملزم می‌داند منویات رهبری را در نظر گرفته و رعایت کند.

وی با تأکید بر اینکه مجلس در زمینه بررسی برجام در مسیر صحیحی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: ما با طرح یک فوریتی اقدام متناسب و متقابل اجرای برجام نه دست دولت را می‌بندیم که مانع ایجاد شود و نه اینکه به طرف مقابل چک سفید امضا می‌دهیم بلکه به دولت در داخل خطوطی که منافع و امنیت کشور ما را تأمین می‌کند اجازه می‌دهیم حرکت کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت:‌ ماحصل کار بر روی طرح 9 ماده‌ای اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام به نفع کشور خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست