بازدید 13806
۲
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

۸ برنده معتبرترین جایزه علمی جهان

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۳۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 10 October 2015
8برنده معتبرترین جایزه‌علمی جهان گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر برای ورود به سایت و کلیک بر بیشتر ببینید و ادامه مطلب در ادامه خبر بخوانید.

8برنده معتبرترین جایزه‌علمی جهان


8برنده معتبرترین جایزه‌علمی جهان+تصاویر

روز دوشنبه هفته گذشته نیز، جهان شاهد اعلام برندگان صد و ششمین جایزه نوبل پزشکی و فیزیولوژی در سال 2015 بود که این جایزه به طور مشترک به «ویلیام سی کمپل» ایرلندی و از اساتید برجسته تحقیق در دانشگاه درو در نیوجرسی آمریکا و «ساتوشی اومورا» ژاپنی از دانشگاه کیتاساتو برای درمان بدیع عفونت ناشی از انگل کرم‌های گرد و «یویو تو» از آکادمی پزشکی سنتی چینی برای اکتشافات در جهت درمان مالاریا اهدا شد. «یویو تو» نخستین دانشمند چینی است که موفق به دریافت جایزه نوبل شده است.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید


با مضرات و فواید قدرتمند جوز هندی آشنا شوید



دانه جوز هندی حاوی مواد شیمیایی است که با رشد سرطان مقابله می کنند. یک مطالعه که در سال 2007 در Journal of the Medical Association of Thailand منتشر شد، نشان داد ترکیبات ناشناخته ای در جوز هندی وجود دارند که قادرند با رشد سلولهای لوکمی (نوعی سرطان خون) در مطالعات آزمایشگاهی، مقابله کنند. همچنین....

ادامه دارد...


چگونه تلخی زیتون را بگیریم؟
چگونه تلخی زیتون را بگیریم؟
در آخر كه طعم مطلوب را پیدا كرد مجدا زیتون ها را در آب نمك بریزید شوری آن به اندازه ای باشد كه خوراك آن برای شما مطبوع است (نه بی نمك و نه شور) و مثلا اگر در سطل های پلاستیكی سایز ماست های سه كیلویی می ریزی .روی آن 1 یا 2 قاشق روغن زیتون و گلپر (یك قاشق ) بریز معمولا زیتون را در جای خنك می گذارند وسعی كن این جای خنك یخچال نباشد...

مطالب بیشتر را اینجا بخوانید


چشم انگیزترین آسمان خراش های جهان در یکجا

جالب‌ترین آسمان خراش‌های دنیا 8

عکس های بیشتر را اینجا ببینید







گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار