بازدید 3789
۲

لزوم تبیین نقشه‌های دشمن برای مردم

کد خبر: ۵۳۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 09 October 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه افراد و نهادهای فرهنگی باید در جهت روشنگری نقشه‌های دشمنان فعالیت کنند،‌ گفت: باید نقشه‌های دشمنان که با پوشش‌های زیبا و فریبنده وارد می‌شوند، برای مردم روشن شود.

وحید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان اینکه دشمن در سال‌های گذشته در حوزه‌های مختلفی اقدامات مورد نظر خود را پیگیری کرده ولی به اهداف مورد نظر خود نرسیده است، اظهار داشت: امروزه با برنامه‌ریزی در موضوعات فرهنگی وارد شده است و هجمه‌های همه جانبه خود را از طرق مختلف دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دشمنان اعتقادات جوانان و مردم ما را مورد هدف قرار داده است، بیان کرد: دشمن به دنبال این است تا با سست کردن اعتقادات جوانان، به اهداف خود برسد.

نماینده مردم، کنگاور، هرسین، صحنه، بیستون و دینور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه دستگاه‌های فرهنگی دشمن اعم از دولتی و شخصیت‌های تاثیرگذار باید دراین جهت فعالیت‌های بدون وقفه‌ای را دنبال کنند، متذکر شد: این افراد و نهادها باید در این جهت به روشنگری بپردازند تا اقداماتی از دشمنان که با پوشش‌های زیبا و فریبنده وارد می‌شوند را روشن کنند.

احمدی با بیان اینکه نقشه‌ها و فریب‌های دشمن باید برای مردم تبیین شود و کار فرهنگی نیز به صورت استمراری صورت گیرد تا مبانی اعتقادی مردم سست نشود، گفت: به علاوه این ها باید ارزش‌هایی مانند شهادت که اعتقادات مردم را تضمین می‌کند و حربه‌های دشمن را خنثی می‌کند مورد توجه قرار گیرد، چون این ارزش‌ها می‌تواند توجه جامعه را به خود معطوف کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی