بازدید 1678
۱

استارت مسکن اجتماعی در دولت بعد زده شود

کد خبر: ۵۳۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 09 October 2015
عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت تکمیل و رفع مشکل واحدهای مسکن مهر، گفت: دولت به جای زدن استارت طرح دیگری در حوزه مسکن،مسکن مهر را به نتیجه برساند.

نبی الله احمدی در گفت وگو با خانه ملت، با تاکید بر ضرورت تکمیل و رفع مشکل واحدهای مسکن مهر در کشور،گفت: در حال حاضر بسیاری از واحدهای مسکن مهر درنقاط مختلف کشور نیمه تمام مانده از این رو ضروری است دولت با تزریق بودجه کافی این پروژه ها را تکمیل کند.

نماینده مردم داراب و زرین دشت درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت در خصوص مسکن مهر باید راهکاری ویژه ای را در دستور کار خود قرار دهد، افزود: با توجه به اینکه طرح مسکن مهر برای خانه دار کردن اقشار آسیب پذیر جامعه اجرایی شد،اما هنوز دربسیاری از مناطق کشور با مشکلات عدیده مواجه است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به ارسال پیش نویسی از طرح اجتماعی ازسوی دولت به مجلس، تصریح کرد: دولت درخصوص این طرح هنوز به صورت عملیاتی ورود پیدا نکرده است.

 

گرفتاری های مسکن مهر اجازه ورود به طرح های دیگر را از وزیر گرفته است

وی ادامه داد: شاید یکی از دلایلی که وزیر به صورت عملیاتی به طرح مسکن اجتماعی ورود نکرده گرفتاری‌های پیش آمده در مسکن مهر است.

احمدی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات مسکن مهر و تکمیل آن بهتر از ورود وزیر به پروژه دیگری است، گفت: در صورت تکمیل طرح مسکن مهر بسیاری از مشکلات مسکن در کشور مرتفع خواهد شد.

 

نیازی به زدن استارت مسکن اجتماعی نیست

وی با بیان اینکه کمیسیون عمران مجلس بارها از دولت درخصوص پروژه های مسکن مهر مطالبه داشته، افزود: پیگیری مطالبه مردم درخصوص ضرورت تکمیل پروژه های مسکن در دستورکار مجلس است.

احمدی با تاکید براینکه نیازی به زدن استارت مسکن اجتماعی نیست،گفت: به قدری مسکن مهر نیمه تمام در کشور داریم که باید تمرکز دولت و وزارت راه و شهرسازی بر سرو سامان بخشی به این مهم باشد.

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: اگر قرار بر زدن استارت جدیدی در حوزه مسکن است باید در دولت بعدی پیگیری شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی