بازدید 2268
۱

تقاص‌ سختی‌ در ‌انتظار تروریست‌ها است

کد خبر: ۵۳۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 09 October 2015
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سردار همدانی نقش جدی در مبارزه با تروریسم داشت تاکید کردند: راه ایشان در دفاع از مظلومان و مبارزه با تروریسم از سوی رهروانش با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری خانه ملت،گروه سیاسی: سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران و از مستشاران ارشد نظامی ایران در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س)، شب گذشته در سوریه به شهادت رسید.

 سردار سرتیپ پاسدار، حسین همدانی از فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و از بنیانگذاران سپاه همدان بود و مدتی نیز فرماندهی لشکر 27 محمدرسول‌الله را برعهده داشت.

حقیقت پور: بزرگ مردان سپاهی ایران در مبارزه با تروریسم مرز نمی شناسند

منصور حقیقت پور، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به شهادت سردار حسین همدانی در سوریه گفت: شهادت وی رابه مردم و رهبری به دلیل داشتن چنین سربازانی که حاضر به گذشتن از جانشان برای حفاظت از حرم های مطهر می شوند تبریک می گویم.

نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس تصریح کرد: سردار همدانی از نیروهای با تجربه و فداکاری بود که در طول سال های گذشته تلاش های بسیاری  برای دفاع از حرم مطهر و هدایت نیروها برای ساماندهی امور را داشت و با حفاظت شبانه روزی از حرم اجازه تعدی را نمی داد.

وی با اشاره به اینکه سردار همدانی ثابت کرد که دفاع از انقلاب،محرومین و مبارزه با تروریسم مرز نمی شناسد، افزود: با تروریسم در هر جای دنیا مقابله خواهیم کرد و بر پایه تعالیم موظف به حمایت از مظلومان هستیم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: قطعا  خون شهید سردار همدانی موجب تحکیم ارتباط دو ملت ایران و سوریه و ارتباط بیشتر با مقاومت خواهد شد و اراده جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر این خواهد بود که دولت قانونی سوریه بیشتر تقویت شود تا بتواند لکه های ننگین تروریست ها را از بین ببرد.

ادامه راه سردار همدانی در مبارزه با تروریسم و دفاع از مظلومان

 عوض حیدرپور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در این رابطه گفت:  سردار همدانی از چهره های برجسته دفاعی نیروهای مسلح ایران بود و علاوه بر کسب تجربه دارای دانش مورد نیاز برای دفاع همه جانبه از اهداف انقلاب اسلامی بود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سردار همدانی در دفاع از حرم حضرت زینب(س) بسیار سختکوش بود و قطعا همراهان،رهروان وی در سپاه و جریان مقاومت اسلامی راه ایشان را ادامه خواهند داد.

وی تاکید کرد: بدون شک این اقدام تروریست ها از جانب ایران بدون پاسخ نمی ماند و خون این شهید بزرگوار پایمال نخواهد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: فرزندان انقلاب راه سردار همدانی را در جای جای جهان اسلام به خصوص جایی که مقاومت اسلامی وجود دارد ادامه داده و از مظلومان جهان دفاع خواهند کرد و با حرکت های تروریستی مقابله می کنند.

نقش جدی سردار همدانی در مبارزه با تروریسم/راه سردار همدانی با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت

همچنین وحید احمدی دیگرعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سردار همدانی از نیروهای کارآمد و توانمند سپاه بود که نقش خود را به خوبی در صحنه مبارزه با تروریسم ایفا کرد.

نماینده مردم کنگاور،صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: سردار همدانی نقش جدی در مبارزه با تروریسم به خصوص در سوریه و جلوگیری از سقوط حکومت بشار اسد در مقابله با تروریست ها داشت.

وی اظهار داشت: رسالت افرادی مانند سردار همدانی که تا پای جان بر عهد و پیمان خود برای حفظ ارزش ها و حاکمیت ارزش های دینی می ایستند از سوی رهروان و تربیت یافتگان آنها ادامه خواهد یافت و مسیر آنها با شدت بیشترو فراگیرتر ادامه می یابد.

احمدی با اشاره به اینکه مسیر تروریسم مسیراضمحلال است و عاقبتی نخواهد داشت، گفت: وجود گروه‌های تروریستی توسط استکبار و صهیونیسم بین المللی طراحی و حمایت می شود و برخی کشورهای منطقه نیز پول هایی را صرف تروریست ها جهت بدنام کردن و نمایش چهره زشت از اسلام می کنند .

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسیر اینها مسیری گمراه است و قطعا به آخر خط نزدیک خواهد شد و مسیر حق و ارزش ها باقی می ماند.  

سبحانی نیا: تروریست ها تقاص سنگینی برای شهادت همدانی می پردازند

حسین سبحانی نیا، عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت گفت: شهادت هنر مردان خدا است و باید شهادت این بزرگمرد سپاهی را به عنوان نشان افتخاری بر سینه ملت شهیدپرور ایران دانست.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:شهادت سردار بزرگ، همدانی که نقش مهمی در سال های اخیر در مبارزه به تروریسم منطقه ای داشته است، نشان می دهد سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریست مرز نمی شناسد.

سبحانی نیا با بیان این که خون سردار همدانی پایمال نخواهد شد، تصریح کرد:تروریست ها تقاص سنگینی برای شهادت همدانی می پردازند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد:راه سردار همدانی پرقوت تر از پیش ادامه دارد و به امیدخدا تا نابودی کامل تروریست در منطقه و جهان ادامه خواهد یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار