بازدید 4657
۷

تهدید شبکه سه به تشکیل کمپین مردمی علیه دولت روی آنتن زنده!

کد خبر: ۵۳۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 08 October 2015
مدیر شبکه سوم سیما لحظاتی پیش در تماسی تلفنی روی آنتن زنده شبکه سه با مردم صحبت کرد و حرف های مهمی به زبان راند که می تواند ابعاد تازه ای در اختلاف رسانه ملی با دولت را به نمایش بگذارد.
به گزارش تابناک ورزشی، میرحسینی مدیر جدید شبکه سه که در مدت کوتاه مسوولیتش در این کانال پربیننده به فوتبال ستیزی شهرت پیدا کرده و بسیاری از مسابقات مهم فوتبال را از کنداکتور این شبکه حذف کرده است، دقایقی پیش از آغاز بازی ایران و عمان در مسقط، روی آنتن زنده شبکه سه از مشکلات مالی صداوسیما و بدهی سنگین ارزی این سازمان بابت پخش مستقیم های خارجی گفت و در پایان صحبت هایش ضمن درخواست از دولت بابت تامین بودجه لازم برای فعالیت ارزی صداوسیما، به طور غیرمستقیم تهدید کرد که شاید برای حمایت از تلویزیون کمپین مردمی تشکیل دهد!
این مقام رسمی صداوسیما، در حالی که دولت و رسانه ملی رابطه چندان حسنه ای ندارند، با طرح چنین موضوعی که با حمایت محکم محمدرضااحمدی مجری برنامه همراه شد،مسایلی همچون تحریم خودروی داخلی را در ذهن تداعی  کرد هر چند کمپین مردمی همانطور که از اسمش پیداست، باید از سوی مردم تشکیل شود و در صورت پیشقدم شدن نهادهای حکومتی چنین اسمی را نخواهند داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
وقتی صداوسیما شده نماینده جبهه پایداری و مسٔول بخش خبرش بشه معاون آقای جلیلی، انتظار دارن در این شرایط که دولت از لحاظ مالی و سیاسی در مضیقه است بیاد و پولش رو بریزه صدا و سیما که بیشتر بر علیه‌ش حرف زده بشه؟ از کجا معلوم ارز رو برای پخش فوتبال مصرف می‌کنن؟
اون خط آخرش خوب بود. کمپین مردمی
ما که خوانوادگی طرف دولت خواهیم بود در این قضیه
تعطیل بشه چه بهتر برنامه به درد بخوری ندارد که کسی نگران تعطیلی این شبکه بشود
بی جا کرده مردک برای پخش بازی تیم ملی سر ملت منت میزاره
كاش يه اماري هم از ميزان رضايت مردم از صدا وسيما بگيرند
اگه ميشد شايد تعداد ماهواره بين ها بازم زياد تر ميشد.
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی