بازدید 12604

توضیح پزشکی قانونی در مورد علت فوت حجاج

رییس پزشکی قانونی کشور گفت: در خصوص علت مرگ این افراد باید در ساعات اولیه بررسی دقیق صورت گیرد اما علت مرگ در حال حاضر خفگی بر اثر ازدجام جمعیت اعلام شده است.
کد خبر: ۵۳۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 08 October 2015
رییس پزشکی قانونی کشور گفت: در خصوص علت مرگ این افراد باید در ساعات اولیه بررسی دقیق صورت گیرد اما علت مرگ در حال حاضر خفگی بر اثر ازدجام جمعیت اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، رییس پزشکی قانونی کشور گفت :بیشترین تعداد پیکرهایی که از حادثه منا وارد کشور شده است مربوط به استان خراسان رضوی است.
 
احمد شجاعی افزود:تا کنون از ۳۹۵ پیکری که سازمان حج و زیارت اعلام کرده است ۳۰۸ پیکر وارد کشور شده است که بیشترین تعداد مربوط به استان خراسان رضوی است.
 
وی گفت: تیم پزشکی قانونی در تمام کشور فعال است و کار تحویل پیکرها به خانواده ها در حال انجام است و آن چیزی که اهمیت د ارد این است که ایرانی بودن این پیکرها کاملا محرض است .
 
وی افزود : ۲۳ پیکر که یا هویت آنها مشخص نشده یا از سوی خانواده ها هویت انها مورد تردید واقع شده است فعلا نگه داری می شود تانمونه دی ان ای از انها گرفته شود.
 
وی در خصوص باقی مانده اجساد نیز گفت: ظرف امروز و فردا کار اعزام پیکرهای این مهاجران الی الله به پایان می رسد.
 
رییس پزشکی قانونی کشور گفت: در خصوص علت مرگ این افراد باید در ساعات اولیه بررسی دقیق صورت گیرد اما علت مرگ در حال حاضر خفگی بر اثر ازدجام جمعیت اعلام شده ولی تمام حواشی هم چون آزمایشهای ویژه برای رد یا تایید شایعه مسمومیت و ضرب و جرح نیز بررسی می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار