بازدید 4136
۴

تشکرعابدزاده ازموضع قاطع رهبری درباره اتفاق حج

کد خبر: ۵۳۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲ 07 October 2015

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:پیشنهاد من به دولت آل سعود این است که یک بار اجازه بدهند ایرانیان در امراداره مناسک حج ورود کنند.

به گزارش کاپ، احمد رضا عابدزاده درباره اتفاق رخ داده در منا و کشته شدن تعداد زیادی از حجاج ایرانی گفت:متاسفانه دراین ایام، ضعف رژیم آل سعود در اداره مناسک حج به همه جهان ثابت شد. گستاخی و اعمال آل سعود هنگام حادثه منا و موضع گیری پس از این اتفاق بسیار رنج آور بود به صورتی که فرمانده کل قوا با فرمایش قاطعانه تلنگر جدی به مسوولان  بزدل عربستان وارد کرد و شخصا از رهبری به خاطر موضع گیری قاطع تشکر می کنم.

تشکرعابدزاده ازموضع قاطع رهبری درباره اتفاق حج

وی افزود: پیشنهاد من به دولت آل سعود این است که یک بار اجازه بدهند ایرانیان در امر اداره مناسک حج ورود کنند و ببینند چقدر دولت ما خوب می تواند این مراسم را برگزار کند.من هم در غم همه هموطنان عزیز شریک هستم و امیدوارم خدا به خانواده این عزیزان صبر بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
سلام بر عقاب همیشه سرافراز آسیا..
ایول الله داری..یاد حرکاتت در مسابقات فوتبال افتادم..به خصوص نوازش ماجد عبدالله در مسابقه با عربستان...
آل خبیث سعودی؛در حسرت توافق هسته ای در حال سوزش هستند..انصافا درود بر دکتر ظریف و تیم موفق هسته ای؛که با دیپلماسی قوی؛ایران رو از انزوا خارج کردند.
موضع قاطع رهبری عزیز؛باعث خرسندی ایرانیان وطن پرست شد...از ایشان و دولت مدبر وتمامی ملت سرافراز خواستار؛یکپارچگی در برخورد با این حادثه غم انگیز هستیم..
ای ول داری. هم عقاب آسیایی و هم محبوب ما
مدیران ما مدریت تقسیم پنیر بین اقشار فقیر خود را ندارند مدیریت حج را به عهده بگیرند؟در طی 37 سال ارزش پول مملکت را طلا به پهن تبدیل کرده قطعا اگر مدیرت حج را به دست بگیرد برای رفتن حج بیل گیتس هم توان مالی نخواهد داشت.
عقاب احسنت ...

اتفاقا عربستان از این توافق خوشحال است دوست عزیز چون دیگه به هیچ وجه نیازی نیست از ما بترسه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی