بازدید 2422
۱

حیرت غرب در مبارزه با تروریسم

کد خبر: ۵۳۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 07 October 2015
رئیس قوه مقننه در جمع خبرنگاران در جریان سفر به شهرکرد گفت: غرب در مسئله مبارزه با تروریسم دچار حیرت شده است.

به گزارش خانه ملت، دکتر علی لاریجانی که امروز (چهارشنبه 15 مهرماه) برای سفر یک روزه وارد شهرکرد شده است در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توفیقی برای ما حاصل شده که در جمع مردم استان چهارمحال بختیاری هستیم گفت: در جریان این سفر در کنگره شهدا عرض ارادتی به روح مطهر آنها خواهیم داشت. مردم این استان مردمی سلحشور هستند که در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرده اند.

دکتر لاریجانی افزود: در جریان سفر با نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی نشست خواهیم داشت با توجه به اینکه در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه هستیم مشکلات استانی بررسی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر بررسی طرح برجام در مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی نظر خود را در این مورد داده است و انشاءالله هفته آینده در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد. هدف این است که در این طرح در مقابل بیگانگان دقت نظر صورت گیرد تا آنها از این فرصت استفاده نکنند و همچنین منافع ملی کشور در یک شرایط نظام مندی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس قوه مقننه همچنین در ادامه گفت: دست هایی که باید مورد حمایت قرار گیرد همچون بنیه دفاعی کشور است که همه اینها در این طرح وجود دارد.

وی همچنین در  پاسخ به پرسش دیگری در رابطه با کمپین حمله روسیه که از سوی ایران هماهنگ شده است گفت: غربی ها مدتی دچار غفلت بوده اند و حالا یک توجهی پیدا کردند ولی نمی دانند با این پدیده چه باید کنند لذا به نظر مشکل غرب مهمتر از این موارد این است که در مسئله مبارزه با تروریسم دچار حیرت است یعنی توجه ندارد که باید زمان را در استخدام خودش قرار دهد اما آن را به حریف داده است.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه روس ها توجه شان در زمینه مبارزه با داعش جلب شده است تصریح کرد: واقعا خودشان مشکل دارند تعداد زیادی از افراد تروریست که در سوریه هستند افرادی هستند که از روسیه به سوریه رفته اند لذا در این رابطه نگران هستند این نگرانی را غربی ها هم دارند  ولی شیوه رفتاری آنها صادقانه نیست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی جهت شرکت در کنگره 2400 شهید استان چهارمحال بختیاری به استان چهارمحال بختیاری سفر کرد.

گفتنی است در ابتدای ورود نمایندگان استان، مجید جلیل سرقلعه، امیرعباس سلطانی، حمیدرضا عزیزی فارسانی و سعید زمانیان دهکردی، استاندار چهارمحال بختیاری و جمعی از مسئولان استانی از رئیس مجلس استقبال کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی