بازدید 15573
۷

تصاویر جعلی تصادف دایی در فضای مجازی

به گزارش تابناک ورزشی، با اینکه دیروز هم در مورد سالم بون آقای گل جهان در همین سایت خبر منتشر کردیم اما متاسفانه برخی از انتشار اخبار دروغ در مورد چهره های سرشناس لذت می برند. نماینده تام‌الاختیار اسطوره فوتبال ایران و آسیا با رد شایعه تصادف علی دایی خود گفت: با پیگیری از طریق پلیس فتا عوامل انتشار این شایعه را محکوم می‌کنیم.
کد خبر: ۵۳۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 06 October 2015
در این زمینه بهمن دهقان، با اشاره به اینکه علی دایی در سلامت کامل به سر می‌برد و هیچ مشکلی برای وی به وجود نیامده است، توضیح داد: متاسفانه امروز بار دیگر شایعه‌ای مبنی بر صدمه دیدن علی دایی در حادثه تصادف، در شبکه‌های مجازی منتشر شد که این خبر اشتباه در حال انتشار در گروه‌های مجازی مختلف است.

او ادامه داد: این برای چندمین‌بار است که از این دست شایعه‌ها برای دایی ساخته می‌شود و وی تأکید دارد که به دلیل تکرار این‌گونه شایعه‌ها، این‌بار بانیان به وجود آمدن این مسائل پیدا شوند.

تصاویر جعلی تصادف دایی در فضای مجازی

دهقان افزود: آقای دایی تاکید دارد که این بار این اتفاق را از طریق پلیس فتا پیگیری کند تا عامل انتشار این شایعه‌ها پیدا و دستگیر شود و تا به نتیجه رسیدن تحقیقاتم از تصمیم خود کوتاه نمی‌آیم.

صحبت‌های دهقان بر این اساس مطرح شده است که عصر دوشنبه شایعه‌هایی مبنی بر صدمه‌دیدن علی دایی در یک سانحه تصادف در برخی گروه‌های مجازی انتشار یافته بود.

و اما تصویر جعلی دیگری که در فضای مجازی در مورد خبر دروغ تصادف آقای گل جهان دست به دست می شود:


تصاویر جعلی تصادف دایی در فضای مجازی




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
علی دائی تولدت مبارک
خدا ازعمرآدمهای بی مصرف وشایعه سازجامعه کم کنه وبه عمرعلی دایی مردوطن پرست وباغیرت اضافه کنه
خدا ازعمرآدمهای بی مصرف وشایعه سازجامعه کم کنه وبه عمرعلی دایی مردوطن پرست وباغیرت اضافه کنه
آمار بیکاری بالاست
خیلی بالا
خیییییییییییییییییییلی بالا
حالا خیلی مهمه که تصادف کرده یا نکرده؟
عکسا برای تصادف چندسال پیش کاشونه
کار غیر انسانی واخلاقی شاید مادر -خواهر -همسر و...درآن لحظه به وی دسترسی نداشته باشند یا به دلایلی موبایل وی قطع باشد یا علل دیگر جوابگوی چنین فاجعه ای با کیست کمی تامل وفکر خوب است اگر کسی با شما این کار را کرد چه میکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی