بازدید 3200
۱

تولید ضدبدافزار بومی در کشور

رئیس سازمان پدافند غیرعامل از تولید ضدبدافزار بومی (آنتی‌ویروس) خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 06 October 2015
رئیس سازمان پدافند غیرعامل از تولید ضدبدافزار بومی (آنتی‌ویروس) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل صبح امروز سه شنبه با حضور در یک نشست خبری طی سخنانی گفت: تحولاتی که در کشور در چارچوب تهدیدات پس از برجام اتفاق خواهد افتاد، مجموعه‌ای از تهدیدات و رویکرد جدیدی از دشمن را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حوزه پسابرجام حتما چهره تهدیدات تغییر خواهد کرد، افزود: نظرات پدافند را به صورت طبقه بندی شده در جریان بررسی برجام به کمیسیون برجام تقدیم کردیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل تأکید کرد: باید در پسا برجام فضای دقیق‌تری را به تحرکات آمریکا داشتیه باشیم و با تشکیل ستادی آن را بررسی کنیم.

** تولید ضدبدافزار بومی (آنتی‌ویروس) در کشور

سردار جلالی در ادامه این نشست خبری از تولید ضدبدافزار بومی (آنتی‌ویروس) خبر داد و گفت: آئین نامه نحوه استفاده از گوشی هوشمند تهیه شده و پس از تصویب، ابلاغ می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تحرکات جدیدی را در حوزه اقتصاد مقاومتی شاهد هستیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه این سازمان برای مقابله با 8 تهدید موثر علیه کشور، 8 رویکرد جدید را دنبال می‌کند، تأکید کرد: این پدافندها در حوزه‌های سایبری، زیستی، پرتوی، شیمیایی، کالبدی، اقتصادی، مردم محور و دفاع و آمادگی عمومی خواهد بود.

** تدوین سند دفاع اقتصادی با کمک دولت

سردار جلالی ادامه داد: سندی برای دفاع اقتصادی در برابر جنگ اقتصادی نیاز داریم که بنا داریم این سند را با کمک دولت تدوین کنیم. ما مقابله و رویکرد مقابله با هر تهدیدی را برا اثر همان تهدید مورد بررسی و مطالعه قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: جنگ اقتصادی یک فرمانده می‌خواهد که خود رئیس جمهور فرمانده این جنگ و جبهه است؛ حرکات مشکوکی را در کشور شاهدیم که در مسیر جنگ اقتصادی است، کسانی که خودکفایی و استقلال کشاورزی را مزخرف می‌دانند، چه آگاهانه و چه ناآگاهانه در راستای استراتژی دشمن بازی می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار