بازدید 4751
۱

برتری یاسین پیشروی قم برابر شهید منصوری

کد خبر: ۵۳۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 06 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتسال یاسین پیشروی قم و شهید منصوری قرچک غروب دوشنبه در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ بر‌تر فوتسال در قم به مصاف هم رفتند که ۳ امتیاز این بازی به یاسین پیشرو اختصاص یافت.

شاگردان سید مهدی غیاثی امروز در سالن شهید حیدریان قم موفق شدند با حساب ۵ بر ۳ از سد نارنجی پوشان شهید منصوری قرچک عبور کنند تا شکست هفته گذشته برابر مس سونگون را تا حدود زیادی به فراموشی بسپارند.

در این مسابقه یاسین پیشرو در نیمه نخست برابر منصوری قرچک به تساوی یک بر یک رسید و در شرایطی که بازی تا دقایق پایانی با تساوی ۳ بر ۳ پیش می‌رفت یاسین پیشرو با به ثمر رساندن ۲ گل، ۳ امتیاز بازی را دشت کرد.

برتری خانگی یاسین پیشروی قم برابر تیم شهید منصوری قرچک

برای یاسین پیشرو در این بازی سعید قاسمی ۲ گل به ثمر رساند و محمدحسین کوهستانی، ناصر اطمینان و میثم ایلانلو هر یک با به ثمر رساندن یک گل در پیروزی یاسین پیشرو سهیم شدند.

نماینده فوتسال قم با کسب این برد توانست جمع امتیازات خود را به عدد ۱۹ برساند اما نتوانست در جدول صعود کند و در رده هفتم جدول باقی ماند.

این در حالی است که نماینده فوتسال قم در نیم فصل قصد جذب چند بازیکن جدید را دارد و نخستین دیدار خود از دور برگشت لیگ بر‌تر را در قم برابر تیم کاشی نیلوی اصفهان برگزار خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناک به قحطی خبر خوردی
اخه این خبر چه چیزی داره که اومدی تو لینک برتر گذاشتی

هر چی دم دستت میاد میزاریا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار