بازدید 13927
۱
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

آسفالتی که جلوی سیل را می گیرد

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۳۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 06 October 2015
آسفالتی که جلوی سیل را می گیرد گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر برای ورود به سایت و کلیک بر بیشتر ببینید و ادامه مطلب در ادامه خبر بخوانید.

دانلود مستقیم: آسفالتی که جلوی سیل را می گیرد



فیلم های بیشتر را اینجا ببینید


اختلال شخصیت پارانوئید: به همه بدبین هستم

اختلال شخصیت پارانوئید: به همه بدبین هستم...

علت دقیق اختلال شخصیت پارانوئید هنوز مشخص نیست اما احتمالا ترکیبی از فاکتورهای روانشناختی و زیست شناختی در آن دخیل هستند. این حقیقت که این اختلال در افرادی که خویشاوند نزدیک مبتلا به اسکیزوفرنی دارند، شایعتر است نشان می دهد ارتباط ژنتیکی بین این دو اختلال وجود دارد. تجربه های اوایل کودکی از جمله آسیب های فیزیکی یا احساسی نیز در این اختلال نقش دارند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید

طرز ساخت طاقچه چوبی آشپزخانه

طرز ساخت طاقچه چوبی آشپزخانه

اگر به نجاری و کار با چوب علاقه مند هستید٬ این بورد چوبی آشپزخانه٬ کاری خلاق و ساده است. شما می توانید با کمترین و ساده ترین امکانات برای جانمایی بیشتر در آشپرخانه، طبقه های چوبی زیبا بسازید.

برای آشنایی با ابزار اولیه و مراحل ساخت اینجا بروید


زیباترین ساعت های مچی سال 2015 میلادی



مدل ها و طرح های بیشتر را اینجا ببینید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار