بازدید 4884
بازتاب

کواچ برای اخراج نشدن باید زیربار چه دستوری برود؟

براین عقیده هستم که کادرفنی تیم ملی باید تقویت شود.ما این موضوع را پس از جام جهانی به کواج هم گفتیم. با این حال او حاضر به قبول این مسئله نیست. ما تا آغاز لیگ برتر والیبال درباره سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیری می‌کنیم
کد خبر: ۵۳۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 05 October 2015

محمد رضا داورزنی امروز در جمع خبرنگاران به طور علنی یکی از شروط ابقای سرمربی صرب تیم ملی را اعلام کرد:«برای اینکه تیم ملی موفق باشد باید کادرفنی بازیکنان و سرپرست تعامل خوبی با هم داشته باشند.اتفاقی که در جام جهانی خبری از آن نبود.»

کواچ برای اخراج نشدن باید زیربار چه دستوری برود؟

رییس فدراسیون والیبال این را گفت و ادامه داد:« براین عقیده هستم که کادرفنی تیم ملی باید تقویت شود.ما این موضوع را پس از جام جهانی به کواج هم گفتیم. با این حال او حاضر به قبول این مسئله نیست. ما تا آغاز لیگ برتر والیبال درباره سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیری می‌کنیم.» او در پاسخ به این سوال که گزینه هایی هم برای هدایت تیم ملی دارید یا نه این واکنش را نشان داد:«گزینه‌هایی برای هدایت تیم ملی در نظر داریم اما مشکل بیشتر آنها این است که در تیم‌های باشگاهی اروپا فعالیت می‌کنند و پس از پایان مسابقات باشگاهی خود می‌توانند کار در تیم ملی ایران را آغاز کنند.»

داورزنی در پایان گفت:«مشکلاتی که برای تیم ملی در جام جهانی پیش آمد فقط مربوط به کادرفنی نیست.شاید فدراسیون هم اشتباهاتی داشت.ما تصمیماتی داشتیم که به تیم‌های زیر 23 سال و جوانان نیز لطمه زد و بعضی‌ها معتقدند می‌توانستیم به گونه‌ای دیگر عمل کنیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار