بازدید 4077
۴
رسانه

سورپرایز نوروزی برای برنامه امشب فردوسی پور!

کد خبر: ۵۳۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 05 October 2015

عادل فردوسی پورامشب برنامه پرسوژه و مخصوصی برای گرامیداشت یاد و خاطره هادی نوروزی تدارک دیده است.

به گزارش تابناک ورزشی ، برنامه نود این هفته متفاوت تر از همیشه اجرا خواهد شد. در هفته گذشته بازی های لیگ برتر و جام حذفی برگزار نشد و به همین دلیل عادل تصمیم گرفت تمام وقت برنامه نود به هادی نوروزی اختصاص پیدا خواهد کند. گفته می شود فردوسی پور سورپرایزی برای خانواده داغدار نوروزی دارد. او تصمیم دارد نظرسنجی پیامکی را متفاوت تر از همیشه برگزار کند و از مردم می خواهد تا عدد 24 را به برنامه اش پیامک کنند. او همچنین پیشتر چنین کاری کرده بود و بعد از درگذشت ناصر حجازی از مردم خواسته بود تا عدد یک را ارسال کنند که نزدیک به 5 میلیون نفر برای این برنامه پیامک ارسال کردند.

سورپرایز نوروزی برای برنامه امشب فردوسی پور!

البته این شیوه درکنار زنده کردن یاد این بازیکن بااخلاق در ذهن هواداران و فوتبال دوستان، سود هنگفتی برای مخابرات و اپراتورها به همراه خواهد داشت.

مدتی است که برنامه عادل یک رقیب جدی به نام خندوانه در بین برنامه های سیما پیدا کرده است و این جنگ طنز شبانه به رغم پخش از طریق یک شبکه غیرسراسری، حدود دومیلیون رای جمع آوری می کند. با اینحال برنامه امشب می تواند شب پرپیامکی را برای نود و تهیه کننده و مجری سرشناسش رقم بزند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
درود بر شما عادل فردوسی پور
پاسخ ها
mehdy
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
این اقا اصلا نه مردم برایش اهمیت دارن نه فوتبال و نه فوت افراد بلکه فقط به ئنبال منافع شخصی و خود بالا بردن تعداد پیامک هاست و از احساسات مردم سوئ استفاده میکند حالا ملت پیامک بدن چی میشه؟
خندوانه در طول چند روز و در یستر پیام مجانی این کار را می کند. مقایسه این دو بی معنی است.
برنامه 90 با این کارا از تحریم خارج نمیشی. . .روح هادی شاد. . .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی