بازدید 3791
۱
فوتبال اروپا

آرسنال در20 دقیقه کلک منچستر را کند/ شکست طلسم چهارساله با سانچز

آرسنال درمهم ترین دیدار هفته هشتم لیگ انگلیس، طعم صدرنشینی نوبرانه را از منچستریونایتد گرفت و با شروع توفانی در ورزشگاه امارات شیاطین سرخ را در مسابقه ای که حق شان باخت با این اختلاف نبود، ناکام گذاشت.
کد خبر: ۵۳۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 04 October 2015

آرسنال درمهم ترین دیدار هفته هشتم لیگ انگلیس، طعم صدرنشینی نوبرانه را از منچستریونایتد  گرفت و با شروع توفانی در ورزشگاه امارات شیاطین سرخ را در مسابقه ای که حق شان باخت با این اختلاف نبود، ناکام گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، آرسنالی ها از همان ابتدا بازی را سریع آغاز کردند و برای پاک کردن خاطره بد شکست خانگی مقابل المپیاکوس به دروازه منچستریونایتد یورش می بردند. طوفان آرسنالی ها دو گل متوالی برای آن ها به همراه داشت. ابتدا در دقیقه 6 پاس خوب رمزی به اوزیل از سمت چپ محوطه جریمه یونایتد، با ارسال خوب این بازیکن آلمانی به دهانه دروازه همراه شد تا الکسیس سانچز با یک ضربه پشت پا گل اول بازی را به ثمر برساند.

آرسنال در20 دقیقه کلک منچستر را کند/ شکست طلسم چهارساله با سانچز

بلافاصله یک دقیقه بعد در دقیقه 7، اینبار فرار والکات از سمت چپ به درون محوطه جریمه با پاس خوبش به اوزیل همراه شد تا این بازیکن با ضربه ای بغل پا و دقیق گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

با به ثمر رسیدن این گل ها در حالی که بازیکنان یونایتد همچنان در شوک بودند، شاگردان آرسن ونگر بی رحمانه به دروازه این تیم حمله می کردند و شاگردان فن خال کاملا تحت تاثیر بازی توپچی ها قرار گرفته بودند. در دقیقه 19باز هم حرکت الکسیس سانچز از سمت چپ و ضربه تماشایی او به طاق دروازه دخیا اختلاف را به سه گل رساند تا هواداران آرسنال در ورزشگاه امارات به وجد بیایند.

با رسیدن اختلاف به سه گل، شیاطین سرخ بازی را آرام تر کردند و کم کم حملات خود را آغاز کردند ولی با دفاع خوب آرسنال، مهاجمین این تیم بودند که بارها صاحب موقعیت شدند و اگر قدر فرصت ها را می دانستند، شاید گل های بیشتری به ثمر می رساندند. با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی در نیمه اول شاگردان فن خال توانستند چند فرصت جدی ایجاد کنند که در مهم ترین آن ها ضربه آنتونی مارسیال را پتر چک به خوبی برگشت داد تا نیمه اول با برتری 3-0 آرسنال به پایان رسد.

فن خال که از نمایش شاگردانش اصلا راضی نبود، نیمه دوم را با آوردن والنسیا و فلینی به جای دارمیان و ممفیس آغاز کرد تا تیمش در دفاع و میانه زمین نظم بهتری به خود بگیرد ولی این تعویض ها چندان تاثیری در روند بازی نداشت و با اینکه بازی را در دست گرفته بودند، پرس شدید توپچی ها و نظم تیمی آن ها، اجازه کار را به مهاجمین منچستر نمی داد و موقعیت های آن ها به شوت های از راه دور ختم می شد چند موقعیت خوبی نیز که ایجاد می کردند با واکنش های عالی پتر چک که بر خلاف دخیا روز خوبی داشت خنثی می شد تا یونایتد در گلزنی ناکام بماند.

آرسنال در20 دقیقه کلک منچستر را کند/ شکست طلسم چهارساله با سانچز

با آرام شدن روند بازی، ونگر با تعویض سانچز، اوزیل و والکات و بازی دادن به گیبز، ژیرو و چمبرلین خط حمله خود را تازه نفس کرد تا روی ضد حملات بتوانند خطر ایجاد کنند، فن خال نیز ویلسون جوان را به جای ماتا وارد بازی کرد تا شاید این بازیکن با انگیزه، بتواند تغییری در روند بازی ایجاد کند. بعد از این تعویض ها نیز ادامه مسابقه آرام دنبال شد و به جز ضربه چمبرلین که در وقت های تلف شده به دیرک دروازه اصابت کرد، بازی موقعیتی خاص نداشت تا اولین شکست  منچستریونایتد پس از چهار سال در امارات رقم بخورد و آرسنال برای اولین بار بعد از سپتامبر 1998 با اختلاف بیش از دو گل از صد یونایتد عبور کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زشته این همه غلط املایی در سایت خبری یکیش اینجا "با اختلاف بیش از دو گل از صد یونایتد عبور کند."
شاید سه تا میزدن از هزارشون عبور میکردن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار