بازدید 19621
۸

ایران شکایتش از روسیه را پس گرفت

کد خبر: ۵۳۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 04 October 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با  میزان، با تکذیب خبر جایگزین کردن هواپیماهای سوخو به جای موشک های اس 300 برای ایران از سوی روسیه، اظهار کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این مورد با مسؤولان مربوطه جلسه ای داشتند که در آن به این صورت توضیح داده شد که مجوز لازم برای تحویل موشک اس 300 به ایران صادر شده و علی القاعده باید این کار انجام شود اما آنچه مسلم است تحویل این موشک ها در لیست تحریم ها قرار داشته بنابر این بعد از تعیین تکلیف برجام و لغو تحریم ها موشک های اس 300 به ایران تحویل داده می شود.
 
 عوض حیدر پور شهرضایی افزود: ما باید در این مورد منتظر بمانیم تا توافق نامه هسته ای عملیاتی شود اما به طور قطع شواهد نشان می دهد که اراده لازم در مسئولان روسیه برای تحویل موشک اس 300 به ایران وجود دارد ضمن اینکه شکایتی که ایران از روسیه در این رابطه دنبال می کرد به دلیل توافق صورت گرفته کنسل شده است.
 
نماینده مردم شهرضا درمجلس شورای اسلامی در مورد موضوع تحویل هواپیماهای سوخو به ایران یادآور شد : تحویل هواپیماهای سوخو به ایران بنابر درخواست های قبلی ما مطابق با نیاز کشور صورت می گیرد و ارتباطی با موشک های اس 300 ندارد ضمن اینکه مقامات روسیه علاقمند بودند جدای از فرآیند تحویل موشک های اس 300 موضوع فروش هواپیماهای سوخو به ایران را نهایی کرده  و عملیاتی کنند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۸
تا موشک ها را نگرفتیم نباید دست از شکایت برداریم
مگر نمی دونین روس ها چقدر خائنند
سامانه موشکی اس 300 سامانه موشکی تدافعی هست و ربطی به تحریمها نداره
ايران خودش بفكر چاره باشه از روسيه أبي گرم نميشه فقط در همين مورد s300 در دو ماه اخير شايد بيست دفعه إعلام شد كه جزو تحرمها نبوده و امضاي قرداد به پايان رسيد روسيه s300 را به ايران ميده و از اين حرفها و من و مردم از همون اول ميدونستيم كه اعتماد به روسيه از امريكا بدتره
یادمون باشه (نه شرقی، نه غربی). روسیه جماعت از گربه هم گربه صفت ترن.
اگه تحويل نداد! دوبار روز از نو و روزي از نو؟! اشتباه كرديد بايد اول تحويل ميداد بعد شكايت پس گرفته ميشد.
مگر آن موقع كه قرارداد بسته ميشد ما تحريم نبوديم چرا روسيه قرارداد را امضا كرد . متاسفانه روسها در طول تاريخ به آب و خاك ما خيانت كردند و حالا پايبند قراردادهاي خود نيستند . باز هم به همسايه خائن شمالي اتكا كنيد .
یعنی موشکها رو هنوز نگرفتن و از خیر 4 میلیارد دلار غرامت هم گذشتند؟!!!!!
وقتی هنوز s300 رو تحویل نگرفتیم چرا باید شکایت رو پس بگیریم .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی