بازدید 2641
۳

ایوبی: هنرمندان برانداز نیستند

هنرمندان نه براندازند و نه خطری برای صندلی های ما دارند بلکه آنان با ارائه آثار هنری برای ایران افتخار می آفرینند.
کد خبر: ۵۳۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 04 October 2015
رییس سازمان سینمایی با بیان این که باید قدر سینما و هنرمندان را دانست، گفت: هنرمندان نه براندازند و نه خطری برای صندلی های ما دارند بلکه آنان با ارائه آثار هنری برای ایران افتخار می آفرینند.

به گزارش ایرنا، حجت الله ایوبی شنبه شب در آیین افتتاحیه سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس در رامسر افزود: اگر دلمان برای کشورمان می سوزد باید فرهنگ ، هنر و هنرمندان این کشور را باور کنیم.

وی گفت: امروز به موقعیت سینمای ایران در جهان افتخار می کنم چرا که سینمای ایران با اصالت و رویکرد فرهنگی در جهان مطرح شده است و آنهایی که نسبت به کشور ما کینه و حسادت دارند با هنر، هنرمندان کشور ما خوار و زبون می شوند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی گفت: در سال گذشته بیش از 200 بار پرچم ایران اسلامی به وسیله همین هنرمندان در نقاط مختلف دنیا به اهتزاز در امده است.

ایوبی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس در شهرستان ها گفت: برگزاری این جشنواره در شهرستان یک اتفاق بزرگ فرهنگی محسوب می شود و همواره پشتیبانان جدی برگزاری جشنواره های بین المللی در شهرها و استانهای کشور هستیم.

وی از نگاه ویژه استاندار، معاون سیاسی استانداری و مسوولان فرهنگ وهنر استان مازندران، دربرگزاری این جشنواره تقدیر کرد و گفت: مازندران دارای ظرفیت ویژه در برگزاری جشنواره های بزرگ و بین المللی است و ضمن این که برگزاری این جشنواره ها زمینه توسعه مازندران بیش از پیش فراهم می کند.

دبیر سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدئویی یاس نیز گفت: 162 اثر سینمایی برای حضور در جشنواره اعلام امادگی کردند که 22 اثر توسط هیات داوران پذیرفته شده است.
حسین مسافر آستانه افزود: در این جشنواره شاهد نمایش 17 اثر از 12 کشور جهان خواهیم بود که عمده این آثار برای اولین بار ارائه شده است.

سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس از یازدهم تا شانزدهم مهر ماه در غرب استان مازندران برگزار می شود و دراین مدت 60 فیلم در سینماهای رامسر، تنکابن و چالوس اکران می شود.

این جشنواره در 7 بخش از جمله مسابقه ایران، مسابقه فیلم های اول، مسابقه انیمیشن بلند، مسابقه سینما- ویدئو، مسابقه طرح و ایده فیلم نامه ، مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع رسانی و مسابقه بین الملل برگزار می شود.

دومین جشنواره بین المللی فیلم ویدئویی سال گذشته همزمان از اول تا ششم شهریور ماه در آمل و تهران برگزار شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار