بازدید 2743
۳

بایگانی شماره 24 پرسپولیس ؛ تا آخرفصل یا مادام العمر؟ + عکس

کد خبر: ۵۳۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 02 October 2015

روز گذشته و زمانی که مسئولان باشگاه پرسپولیس به منزل مرحوم هادی نوروزی رفته بودند تا با خانواده این مرحوم ابراز همدردی کنند، همسر کاپیتان فقید تیم پرسپولیس درخواستی از علی‌اکبر طاهری سرپرست این باشگاه مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از فارس، همسر مرحوم نوروزی از سرپرست باشگاه درخواست کرد که در صورت امکان شماره 24 پرسپولیس که متعلق به مرحوم نوروزی بود، برای همیشه در تالار افتخارات این باشگاه بایگانی شود تا دیگر بازیکنی این شماره را به تن نکند.

طاهری هم به همسر مرحوم نوروزی اعلام کرد که به طور قطع تا پایان لیگ برتر پانزدهم کسی این شماره را به تن نخواهد کرد و برای بایگانی کردن شماره 24 پرسپولیس هم قرار است آینده تصمیم‌گیری شود. به نظر می رسد حتی در صورت بایگانی نشذن این شماره ، بخاطر اتفاق تلخی که رخ داد تا چندین سال کسی آن را به تن نکند. البته شماره 24 نشان از سادگی و بی ادعایی نوروزی در زمین دارد چراکه این پیراهن جزو شماره های محبوب بازیکنان نیست وبایگانی شدن آن هم مخالف چندانی نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بد نبود همسر ایشان کمی تأمل می کردند و بعد از عزاداری برای آن مرحوم یاد خواسته هایشان می افتادند . به نظر من حرکتی که این خانم انجام داد در زمان مناسبی نبود .
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی