بازدید 5166
۳

بررسی دلایل پزشکی ایست قلبی هادی نوروزی

کد خبر: ۵۳۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 01 October 2015

در حالی که هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس درفصل جاری بامداد امروز به طرز ناگهانی به دلیل سکته قلبی درگذشت هنوز اهالی فوتبال در شوک این اتفاق تلخ والبته دلیل وقوع آن هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، دکتر آتوسا مصطفوی متخصص قلب و عروق با بیان دو احتمال شایع در ورزشکاران دلیل احتمالی مرگ ناگهانی نوروزی را مشکل قلبی مادرزادی یا کلفتی عضلات قلبی دانست. به گفته این متخصص قلب و عروق کلفتی دیواره های قلب و فشار ناشی از آن در ورزشکاران حرفه ای گاها موجب بروز چنین اتفاقات ناگواری می شود که به احتمال زیاد این مورد نیز یکی از آنهاست. لازم به ذکر است که مدیر بیمارستان آتیه تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد که هادی نوروزی در هنگامی که وارد بیمارستان شد، فاقد هیچ گونه علائم حیاتی بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شاید ورزشکاران از مواد نیروزا استفاده میکنند؟
علت این مرگ ومیرهای زیادقلبی یابیماریهای زیاد درایران(آلودگی،بی ثباتی، تورم، گرانی،بیکاری،فساد،بی لیاقتی وبی توجهی مدیران،مسئولان ونمایندگان ،پارتی بازی،رانت،سهمیه،امتیاز،بورس ومدارک تقلبی،تبعیض،بی عدالتی تفاوتی، نبود فضا وبرنامه های تلویزیونی تفریحی ،شادو ورزشی که اگراندکی باشداکثرا گران هستندویاصداوسیما درارائه این برنامه های شادمعذوراست-بلعکس برنامه عزاو خبرهای ناراحت کننده تصادفات،بیماری هاومرگ ومیردر365روزهرروزبه وفورهست-وعده وعیدهای توخالی- بزرگ بینی وکشور را از انچه هست بیشترنشان دادن - بی سوادی پزشکان،بیماریها،کیفیت غذاها،سوتغذیه،استرسهای زیاددرجامعه ومنطقه-بی توجهی به مطالبات وشکایات مردمی و اطاله دادرسی ها،رشوه،اختلاس،تبانی-بی توجهی،عدم دادگاه علنی یا عدم دستگیری مفسدین ،ناامیدی ازآینده-وعده وعیدهای که هیچگاه عملی نشده است-حرفهای رکیک،فحاشی وتخریب توسط خودیهای آزاد در رسانه ها- ممنوع التصویری،حبس واعدام بدون محاکمه و غیرعلنی آنها که چه بسا دلسوزان مملکت و مردم هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
درود برشرفت.رحمن بر پدر و مادرت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی