بازدید 5261
۲

تعجب دختران فوتسالیست ازمعاون روحانی

کد خبر: ۵۳۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 27 September 2015

شهیندخت مولاوردی چهره خبرسازی در دولت روحانی است. او که معاونت بانوان ریاست جمهوری را تحت مدیریت دارد و معمولا در مسایل مهم اجتماعی موضع و نقشی فعال ایفا می کند، حتی برای استقبال از دختران فوتسالیست ایران که قهرمان قاره شدند به فرودگاه نرفت و ترجیح داد از طریق رسانه های اجتماعی قهرمانی تاریخی بانوان ایرانی در جام ملت‌های آسیا را تبریک بگوید.

به گزارش تابناک ورزشی ؛ مولاوردی که با حضور خود در مراسم انتخاب بهترین های لیگ چهاردهم در برج میلاد که پخش تلویزیونی هم می شد، علاقه فوتبالی اش را نشان داده بود، این بار به رغم اطلاع از عظمت کار، بانوان قهرمان را ناامید کرد.

وی در آخرین پست فیس بوک خود ضمن ارسال عکسی از بانوان قهرمان فوتسال ایران نوشت: « تیم ملی فوتسال بانوان ایران قهرمان آسیا شد. در لابلای اخبار جانگداز و دلخراش فاجعه مکه که دراین چند روزغم بزرگ آن بر دلهای مان سنگینی می‌کند ناگهان خبردار می‌شوی برای اولین بار در ورزش بانوان یک رشته تیمی قهرمان آسیا می‌شود و درآن سوی دنیا افتخار بزرگی برای کشور و ورزش بانوان رقم می‌خورد. در این بازی بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان به احترام درگذشت حجاج در عربستان، بازوبند مشکی بسته و به زمین مسابقه رفته‌اند. تیم ایران با تک گل دقیقه ۱۸ فرشته کریمی در این بازی در برابر ژاپن به پیروزی دست یافت. این در حالی است که در این مسابقات عليرغم آنكه تیم ملی از همراهی کاپیتان خود نیلوفر اردلان بازماند با بازي درخشان خود نشان داد که موفقیت‌هایی فراتر از آسیا و در سطح جهانی در انتظارشان است.

این پیروزی را به مدیران، مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان و ملت ایران تبریک می‌گویم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام، لطفا تیترها را مناسب خبر تهیه کنید. دراین گزارش هیچ خبری از تعجب کسی وجود ندارد!
خدا ميداند كه معاون اول واستاندارها را حسين مرعشي برادرزنً هاشمي رفسنجاني انتخاب كرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست