بازدید 25559
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

ساعتی زیبا با قابلیت های شگفت انگیز

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۳۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 27 September 2015
ساعتی زیبا با قابلیت های شگفت انگیز گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر برای ورود به سایت و کلیک بر بیشتر ببینید و ادامه مطلب در ادامه خبر بخوانید.

ساعتی زیبا با قابلیت های شگفت انگیز



توربیلون واسکو دو گامای مون بلان از معدود ساعت‌هایی است که  زمان را در مکان‌های مختلف دو نیمکره شمالی و جنوبی  به طور همزمان نشان می‌دهد. تولید ساعت‌های این برند پیش از این در «مینروا» سوئیس صورت می‌گرفت اما این ساعت‌های منحصربفرد در کارخانه‌ای واقع در «ویلره» سوئیس تولید می‌شود.

ادامه مطلب + عکس های بیشتر


ایده هایی برای چیدمان اتاق خواب های کوچک

تصاویر: ایده هایی برای چیدمان اتاق خواب های کوچک

این روزها با گسترش جمعیت، گاهی با مشکل اتاق های کوچک مواجه می شویم. نگران نباشید. م در اینجا نمونه هایی از چیدمان اتاق خواب های کوچک را برای شما قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

بیشتر ببینید ...


سلفی بازها مراقب اختلالات روانی باشند



چندی پیش گروهی از متخصصان آسیب‌شناسی و روانشناسان روسیه اعلام كردند اوج گرفتن تب سلفی به بروز اختلالات روانی جدی منجرخواهد شد. شاید شنیدن این موضوع در ابتدا عجیب به نظر برسد اما با كمی تامل می‌بینیم این نگرانی خیلی هم بجاست.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید


آخرین مراسمی تجیلی که از هما روستا شد



در این مراسم که در کافه تئاتر برگزار شد هنرمندان از چند دهه فعالیت هنری روستا در حوزه تئاتر تقدیر کردند و در پایان هدایایی نیز به این هنرمند پیشکسوت اهدا کردند. هما روستا نیز در سخنان کوتاهی خطاب به جمع گفت: خیلی خوشحالم که میان دوستان خوبم هستم و بسیار ممنونم که به یاد من بودید.

عکس های بیشتر و ادامه مطلب را اینجا ببینید و بخوانید



گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم