بازدید 3951
درخشش سانچس و استوریج در لیگ برتر انگلیس

منچستریونایتد صدرنشین شد

منچستریونایتد با برتری برابر ساندرلند از شکست همشهری خود استفاده کرد و به صدر جدول لیگ برتر راه یافت.
کد خبر: ۵۳۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰ 27 September 2015
منچستریونایتد با برتری برابر ساندرلند از شکست همشهری خود استفاده کرد و به صدر جدول لیگ برتر راه یافت.

به گزارش ایسنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری چند دیدار آغاز شد. پس از شکست عجیب سیتی برابر تاتنهام منچستریونایتد به امید کسب برد برابر ساندرلند در دیداری خانگی به میدان رفت و در شرایطی که تا دقایق پایانی نیمه نخست موفق به باز کردن دفاع حریف نشده بود، پاس بلند بلیند و سپس همکاری خوب ماتا و دیپای باعث شد این بازیکن جوان هلندی اولین گلش را در لیگ برتر به ثمر برساند.

در نیمه دوم منچستر دوبار دیگر موفق شد گلزنی کند. وین رونی در دقیقه 46 و خوان ماتا در دقیقه 90 دیگر گلزنان شیاطین سرخ بودند.

شاگردان فان‌خال با این پیروزی 16 امتیازی شدند و با یک امتیاز بیشتر نسبت به رقیب همشهری خود به صدر جدول صعود کردند.

آرسنال بعد از شکست در داربی لندن و برتری برابر تاتنهام در جام اتحادیه موفق شد این بار در خانه لسترسیتی شگفتی‌ساز با نتیجه 5 بر 2 پیروز شود.

در این دیدار ابتدا بر خلاف بازی‌های گذشته تیم رانیری گل اول را به ثمر رساند ولی در ادامه 5 بار دروازه خود را باز شده دید. بازگشت آلکسیس سانچس به ترکیب آرسنال قدرت این تیم را در خط حمله دو چندان کرده بود. این بازیکن موفق شد در این دیدار هت تریک کند و بازگشت شکوهمندانه‌ای به ترکیب تیمش داشته باشد.

دیگر گل‌های این تیم را تئو والکات و اولیویه ژیرو به ثمر رساندند. البته لسترسیتی در دقایق پایانی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا این دیدار در نهایت با نتیجه 5 بر 2 به سود آرسنال به پایان برسد.

لیورپول در حالی که بحث آمدن سرمربی جدید این تیم به گوش می‌رسد در خانه به دیدار آستون ویلا رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد. دانیل استوریج که به تازگی از بند مصدومیت رها شده در دومین بازی خود برای لیورپول ستاره تیمش بود و دو گل به ثمر رساند. همچنین جیمز میلنر دیگر گل آنفیلدی‌ها را به ثمر رساند و در مقابل رودی گستد هر دو گل تیمش را وارد دروازه مینیوله کرد.

در دیگر دیدارها این نتایج به دست آمد:

وستهام 2 – نوریچ 2

ساوث همپتون 3- سوانزی یک

استوک سیتی 2- بورنموث یک

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تا دقایقی دیگر چلسی مدافع عنوان قهرمانی در خانه نیوکاسل به میدان می‌رود، جایی که در سه سال گذشته مقابل این تیم شکست خورده است. از طرفی ژوزه مورینیو هنوز نتوانسته در ورزشگاه نیوکاسل طعم برد را بچشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار